Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
September 02, 2014, 01:25:07

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3893 Posts in 452 Topics by 177 Members
Latest Member: Mitte
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Imladris - Danmarks Tolkienforening  |  Medlemsgruppe « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Medlemsgruppe  (Read 1340 times)
Alatáriel
Medlem af Imladris
Bruger

Pretty in punk

Medlemsgruppe
« on: December 03, 2005, 01:10:54 »

Så har jeg endnu engang gjort et forsøg på at lave en særskilt gruppe til de brugere der også er medlemmer af 'Imladris - Danmarks Tolkienforening'. Og denne gang (jeg er optimistisk) tror jeg på, at jeg har gjort det rigtigt. Nu kan medlemmer af foreningen kendes på deres særskilte rank, og dermed adskilles fra de der 'bare' er brugere på forummet.

Hvis der stadig, mod forventning (er stadig optimistisk), er problemer med den generelle brug af forummet, så smid en pm i min retning eller send en mail til raadet@imladris.dk. Ligeledes må folk gerne give besked, hvis de ved en fejl står som medlemmer uden at have tilmeldt sig, eller hvis nogen der rent faktisk har meldt sig ind ikke har fået den særlige rank.

Jeg skal lige gøre opmærksom på, at den særlige rank ikke giver nogle former for særlige rettigheder. den har kun til hensigt at vise, hvem der er medlemmer af foreningen.

Al

Oh my god; I care so little I almost passed out

- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: