Author
|
Topic: Hvem er jeg!! (Read 34025 times)
|
|
Arin-Galad
|
Et hint til da: Jeg har skjegg...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arin-Galad
|
og enda et: jeg er veldig sentral i LOTR og Hobbiten. Kom igjen nå må en greie det snart... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DPhreak
|
Gandalf! Hold da op, det havde jeg aldrig regnet med. Der var ingen af mine almindelige kilder der indeholdt netop den oplysning, jeg havde ellers være omkring alle de mulige personer troede jeg, jeg havde bare på forhånd helt afskrevet Gandalf...
Gandalv Alvgeirsson (Gandálf Álfgeirsson) Konge i Vingulmark
|
|
|
|
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
|
Arin-Galad
|
Gandalf! Hold da op, det havde jeg aldrig regnet med. Der var ingen af mine almindelige kilder der indeholdt netop den oplysning, jeg havde ellers være omkring alle de mulige personer troede jeg, jeg havde bare på forhånd helt afskrevet Gandalf...
Gandalv Alvgeirsson (Gandálf Álfgeirsson) Konge i Vingulmark
hehe, riktig det ja  Din tur...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DPhreak
|
Here goes:
Jeg er forældreløs
|
|
|
|
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
|
|
|
DPhreak
|
Forkert.
Jeg har skæg
|
|
|
|
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
|
|
|
DPhreak
|
Forkert.
Jeg er gammel.
|
|
|
|
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
|
Tass
|
Thorin Egeskjold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DPhreak
|
Forkert igen.
Jeg har haft Ringen i min besiddelse.
|
|
|
|
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
|
Erucolindo
|
hmm... jaja, skid hul i det, så deltager jeg  Vi har jo valgmulighederne Golum (han har ikke skæg), bilbo (han er ikke forældreløs), frodo (han har ikke skæg) og sam (han er heller ikke forældreløs, og han har ikke skæg...) hmm... og før det har det jo været Isildur.... han er heller ikke just forældreløs.... Gandalf mener jeg ikke har haft ringen i sn besidelse, med mindre man medregner den korte periode, hvor han har siddet ved kuverten med ringen for at give den vidre til Frodo.... men det må blive ham Gandalf
|
|
|
|
|
|
Erucolindo
|
|
|
|
DPhreak
|
Hæhæ... Den er lettere end i tror, jeg unlader jo bare at nævne de åbenlyse ting.
Det er igen forkert.
Jeg bruger hat
|
|
|
|
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
Ja umiddelbart ved jeg ikke hvem... men der mangler vel kun sauron??
|
|
|
|
|
|
"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour." - citat The Silmarilllion.
|
|
|
|
 |