Author
|
Topic: Hvem er jeg!! (Read 65990 times)
|
Macilon
|
Thrain
|
|
|
|
I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
|
|
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
"Han (der var med i rejsen) var betydnigsfuld"
(nu sku den gerne være gættet)
|
|
|
|
"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour." - citat The Silmarilllion.
|
|
|
|
Turanson
|
det er stadig en stor familie når man ikke ved hvor langt man skal ud så jeg prøver med en bror
Frerin
|
|
|
|
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
Jeg tænkte på Thror!! Det var måske ikke lige de bedste ledetråde, men havde alligevel ikke mulighed for at få fat på min udgave af Hobbitten...
Så er det dig Arin-Galad
|
|
|
|
"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour." - citat The Silmarilllion.
|
|
|
Arin-Galad
|
weee ^^
Jeg har navnet til en norrøn konge.
|
|
|
|
|
|
|
DPhreak
|
Tænker du på Rerir (søn af Sigi)? Der er jo mange konger der hedder næsten det samme som noget i Tolkiens værker... Rerir er vist et bjerg eller noget... Jeg kan ikke komme efter en person i Tolkiens værker som hedder det samme som en konge...
|
|
« Last Edit: December 04, 2005, 17:00:32 by DPhreak »
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
Hva sir du Arin-Galad??
|
|
|
|
|
|
|
Arin-Galad
|
Beklager har ikke vært her på forumet siste tiden, det er feil. Får kome med en ledetråd til:
Jeg er opprinnelig maia.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DPhreak
|
Hehe... Jeg fortsætter med at gætte på Arien ... ? Her kan jeg dog ikke finde nogen konge ved det navn  Kan vi få at vide om navnene staves helt ens eller tilnærmelsesvis ens?
|
|
« Last Edit: January 01, 2006, 22:38:13 by DPhreak »
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
Arin-Galad
|
Hehe... Jeg fortsætter med at gætte på Arien ... ? Her kan jeg dog ikke finde nogen konge ved det navn  Kan vi få at vide om navnene staves helt ens eller tilnærmelsesvis ens? Feil... Fant nettopp ut at det var en liten bokstavs forskjell, men er fortsatt så like at man kjenner det igjen med en gang...
|
|
|
|
|
|
|
|
 |