Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
April 24, 2014, 14:26:47

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3884 Posts in 446 Topics by 172 Members
Latest Member: iceman
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Medie  |  Andre fortolkninger  |  ´S'Ranas Stav « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: ´S'Ranas Stav  (Read 432 times)
Lathspell
Bruger

´S'Ranas Stav
« on: July 11, 2013, 18:58:43 »

For mange år siden, faktisk samme år, jeg læste Ringenes Herre første gang, gik jeg igang med en tegneserie sammen med Rune T. Kidde (hvilket gav sig udslag i, at jeg anbefalede ham at læse Tolkiens bøger, som senere førte til hans to radiofortolkninger af Hobbitten og RH). Serien, der hed S'Ranas Stav, var en lidt banal historie om 8 troldmænd, der kæmpede mod en dæmon, men stærkt inspireret af Tolkien var denne dæmon nærmest en Balrog, komplet med flammesværd og pisk, også andre elementer af serien var Tolkien-inspireret. Rune fik aldrig tegnet serien færdig og blev senere blind, men jeg har fået over tyve dygtige tegnere til hjælp, og den er nu udgivet som HC-album på Forlaget Fabel:  http://forlaget-fabel.dk/. Hvis nogen er interesseret, kan den bestilles direkte fra mig med dedikation fra Rune og mig på bestilling@willy-centret.dk. 64 sider SH, pris 99,- + porto 40,-
Om ikke andet kan det være interessant at se 15 danske tegneres fortolkninger af Balroggen Cool

Don't take life seriously, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: