Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
August 22, 2014, 01:56:55

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3885 Posts in 446 Topics by 175 Members
Latest Member: Sammy17
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Imladris - Danmarks Tolkienforening  |  Members only, 9on9 quiz-game « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Members only, 9on9 quiz-game  (Read 2219 times)
DPhreak
Administrator
Bruger

Members only, 9on9 quiz-game
« on: September 24, 2005, 11:20:04 »

Hej Allesammen

Lige en tanke. Er der stemning for at vi laver et quiz-spil hvor man i runder af f.eks. 18 spørgsmål kan spille 9 mod 9? Er 9 for mange? (Det var bare for at få tallet til at passse til noget så man kan få hver sin specielle person)

Den måde jeg regner med det skal fungere på er at den første person på hold 1 skal logge ind, denne person er den første som tilmelder sig. Når personen logger ind skal han/hun stille et spørgsmål til en bestemt person på modtstanderholdet.
Den valgte modstander skal så logge ind (personen får nok en mail) inden der går 12-24 timer og svare på spørgsmålet. Så snart personen er logget ind har denne 10-15 sekunder til at svare på spørgsmålet.
Hvis der enten ikke svares hurtigt nok eller slet ikke så får modstanderholdet et point. Hvis der svares forkert får ingen et point.
Når der er blevet svaret sendes svaret tilbage til spørgsmålsstiller for at denne kan godkende/afvise.

Hvis der er stemning for det så må vi til at udvikle det (det tager nok rimelig lang tid)

/Anders aka. DPhreak

Rådsmedlem og kode-abe.
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

Re: Members only, 9on9 quiz-game
« Reply #1 on: September 25, 2005, 11:38:10 »

Ideen tror jeg er god nok... Det kræver at folk logger ind hver dag, og at spørgsmålene skal begrænses i sværhed da 10-15 sek ikke er meget til at nå at læse spørgsmålet og nå at skrive et svar. Hvis vi skal forsøge at at lave det (og jeg synes det kunne være sjovt) så skal man have lidt mere tid til at svare, hvis jeg har forstået princippet rigtigt

Mac

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

« Reply #2 on: September 25, 2005, 17:12:27 »

Jeg synes det er er fed ide! (ikke at den er tyk, men godt ik)
det skal bare passes til.

Der er bare det hvis man får stillet et spørgsmål og så slet ikke logger ind de næste par dage... hvad så?

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Kuthalion
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #3 on: September 25, 2005, 18:57:30 »

Så kunne spørgsmålet evt. gå videre til den næste på holdet.

Min jakke hang under et billede af en jakke - Mikael Wulff.
DPhreak
Administrator
Bruger

« Reply #4 on: September 25, 2005, 22:16:58 »

Detaljerne kan vi altid få på plads, jeg gider bare ikke rigtig gå igang med det hvis der kun er 3 der vil anvende det... Det er et stort arbejde...

/Anders aka. DPhreak

Rådsmedlem og kode-abe.
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: