Pages: [1]
|
 |
|
Author
|
Topic: protjektopgave (Read 1654 times)
|
|
Elurin
|
hej. vi er i gang med at skrive en protjekt opgave. den skal Tolkiens univers  . så vi får brug for hjælp. i må meget gerne fortælle hvad der sker i alle aldrene ink. skabelsen og den 4 alder. vi har alle bøgerne til hjælp men man ved jo aldrig om i kan komme med noget nyttigt  så hvis i gider så bliver vi meget glade. Hilsen de to friske drenge
|
|
|
|
|
|
I know whats hunting you Frodo
|
|
|
|
Beren
|
Ingen fortæller det så godt som Tolkien, bare læs det hele (husk kun på engelsk, ellers er det jo fortolkninger).
Nej, seriøst, i bør nok finde ud af at afgrænse jer og selv komme i gang med at læse og skrive noget.
Men skulle i støde på noget, som i ikke rigtig kan få hoved og hale på , så spørg gerne her i Imladris.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej
I må nok være mere specifik om hvad i præsist vil have af hjælp og af hvilken klasse i er i, er det f.eks. folkeskole eller gymnasie?
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathspell
|
Da jeg regner med, at I i det mindste har set filmene, tror jeg, I er bedst tjent med at læse Silmarillion, den gir et rimeligt overblik over 1. og 2. alder. Hvad der sker i 4. alder, er der næsten intet skrevet om fra Tolkiens hånd.
|
|
|
|
|
|
Don't take life seriously, it ain't nohow permanent. Pogo Possum
|
|
|
|
Elurin
|
vi skal skrive om alle de fejltagelser der er sket bla. elverne der rejste til Midgård. Vi går i folke skolen og vi har læst Hobbitten, Ringenes herre 1-3 og Silmarillion. men det er ved at være noget tid siden og jeg tror at der er smuttet nogen vigtige ting ud af hovedet og protjekt opgaven er lige om hjørnet så der er ikke tid til at læse dem igen 
|
|
|
|
|
|
I know whats hunting you Frodo
|
|
|
|
|