Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
November 01, 2014, 15:18:07

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3894 Posts in 452 Topics by 180 Members
Latest Member: Tifanfaya
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Imladris.dk  |  Køb/salg/bytte « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Køb/salg/bytte  (Read 3265 times)
Rúmil
Bruger

Køb/salg/bytte
« on: February 21, 2008, 19:27:11 »

Hej
Jeg er helt ny. Jeg vil gerne spørge om der er noget passende sted i dette forum for køb/salg/bytte af Tolkien merchandice, bøger, etc. jeg har selv noget liggende og jeg forestiller mig at folk herinde har en del? Muligvis har foreningen besluttet ikke at inkludere den slags aktiviteter, i hvilket tilfælde jeg undskylder. Mvh Rúmil
Merry
Administrator
Bruger

Re: Køb/salg/bytte
« Reply #1 on: February 22, 2008, 21:51:56 »

Jeg tror ikke, der er nogen, som vil have noget imod, at du laver en annonce her på forum - ellers kan jeg anbefale www.bogbasen.dk for køb og salg af brugte bøger samt www.antikvariat.net for køb fra de etablerede antikvariater.
Rúmil
Bruger

« Reply #2 on: February 25, 2008, 13:47:49 »

Tak for svaret. Jeg har også modtaget svar fra Rådet og det ser ud som om at det er ok at poste her, så here goes:
Trivial Pursuit Lord of the Rings - Trilogy edition DVD spil.
Spørgsmål om alle tre film. På engelsk. For seriøse LOTR trivia fans (man skal kunne sin Tolkien). 2400 Spm. på kort + x hundrede på DVD. Kategorier: Good characters (Ringfølget, Elvere, Enter & Gondors allierede), Evil Characters (Nazgul, Orker og andre onde væsner i Middle earth), Places and history (geografi og historie), Things (Ringe, Palantiri, kostumer, etc.), Warfare (Slag, våben, hære og kampe), Making Movies (bag kameraet spm.).
Se: http://www.boardgamegeek.com/game/15548
Helt nyt spil. Stadig cellofan om æsken. Alt er derfor urørt. Nypris 849,-
Jeg sælger det ud fra auktionsprincippet. Auktionen starter på 200 + porto. Bemærk at jeg har sat den i flere steder, så dit bud her er måske ikke det højeste.
Hvis du gerne vil bytte, betragter jeg det som et bud og vurderer buddets værdi.
Jeg er selv interesseret i:
DVD - extended versions af alle tre film. Evt. box.
Tolkien Mytologi bog jeg engang så i Vangsgaards antikvariat med guldomslag. Fangede desværre ikke titlen el. forfatter.
Mvh

Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

« Reply #3 on: February 25, 2008, 15:32:28 »

Jeg har en ekstra RotK EE liggende... den skal gerne være til salg

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Rúmil
Bruger

« Reply #4 on: March 05, 2008, 09:21:40 »

Hejsa Spillet er røget på QXL, så jeg lukker for auktionen. Tak for opmærksomheden. Mvh
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: