Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
July 28, 2014, 06:13:52

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3884 Posts in 446 Topics by 174 Members
Latest Member: markopol
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Medie  |  Andre fortolkninger  |  Parma Quentar Pheriannath: Betalæser søges « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Parma Quentar Pheriannath: Betalæser søges  (Read 2302 times)
Lathspell
Bruger

Parma Quentar Pheriannath: Betalæser søges
« on: August 31, 2008, 15:27:04 »

Jeg søger stadig en dansk betalæser til min roman Parma Quentar Pheriannath, hvis 1. bind, Amas Have, nu nærmer sig sin afslutning. Da det er højst usandsynligt den nogensinde bliver udgivet, er her en chance for at læse noget Tolkien-relateret fiktion, man rigtig kan gi hammeren. Hvem har mod, lyst, tid?

Skriv direkte til lathspell(schnabela)pedersen.mail.dk, så mailer jeg 1. del.

Don't take life seriously, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

Re: Parma Quentar Pheriannath: Betalæser søges
« Reply #1 on: August 31, 2008, 20:59:18 »

uanset hvad vil jeg med glæde læse, men ved ikke lige hvad der ligger i at være betalæser?

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Lathspell
Bruger

« Reply #2 on: September 01, 2008, 20:58:54 »

Her er en definition fra nettet: A beta-reader (beta) is like a beta-tester for software. They go through a piece of fan fiction to find the "bugs" in it, and see if it works. For some people, it's just a proofreader, but it's often more (or different) than that. Different beta readers tend to look for different things.

Når det er Tolkien-inspireret fiktion, er det naturligvis ting, der er i modstrid med hans bøger, der bør luges bort, jeg skal nok skrive et stykke om, hvad jeg håber at få ud af en beta-læsning. Har du lyst, lover jeg at sende det i korte (20-50 sider) stykker, og det er jo ikke noget, der haster. Jeg har selvfølgelig prøvet at sende det til familie og venner, men kun med lidt respons: fra "Jeg kunne ikke komme igang med at læse det" til "Hvornår sender du mere?"

Og hvis du læser det og ikke synes, du kan bidrage noget, er det da i orden, og jeg håber ikke, du føler du har spildt din tid.

Don't take life seriously, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

« Reply #3 on: September 02, 2008, 08:43:48 »

Jeg vil helt sikkert gerne hjælpe, hvis jeg kan!
Min email står på medlemslisten.

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #4 on: September 02, 2008, 18:15:45 »

Jeg hjælper også gerne.. Du sender bare..

Mac

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: