Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
November 21, 2014, 19:41:04

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3895 Posts in 453 Topics by 180 Members
Latest Member: Tifanfaya
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Tolkien og hans forfatterskab  |  Den Tredie Alder  |  Adventures of Tom Bombadil « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Adventures of Tom Bombadil  (Read 1807 times)
Lathspell
Bruger

Adventures of Tom Bombadil
« on: August 25, 2008, 22:54:56 »

"Apropos Tom Bombadil.
Har folk læst "Adventures of Tom Bombadil" ? "

Arien

"Jeg fik en gang begyndt på den, men af en eller anden grund fik jeg lagt den fra mig... hmm mystisk. Men lad os starte et nyt topic om den. "

Wæhææææ!! Nævn ikke den...Jeg stod med en engelsk, brugt, men fint indbundet udgave i hånden i Fantask engang midt i 70erne, anede ikke hvad det var for skøre vers med små sirlige tegninger, så jeg lod den ligge, og den kostede vist kun 6 kr. Nå, jeg har den i en samleudgave med andre af Tolkiens korte tekster, meget fascinerende, nærmest som et kig ind på 'bagbeklædningen af hans forfatterskab'. Sjovt med kommentarerne, der forklarer hvilke af personerne i Midgård der kunne tænkes at have skrevet de forskellige digte og sange.

Don't take life seriously, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

Re: Adventures of Tom Bombadil
« Reply #1 on: August 26, 2008, 12:56:32 »

Har også engang været i gang med den engang, men var fra før jeg virkeligt fattede interesse for Tolkiens forfatterskab, men kommer nok til snart at skulle have den lånt/købt eller andet, for Tom Bombadil var, og er en af mine absolut favorit-figurer

Mac

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: