Tak for svaret. Jeg har også modtaget svar fra Rådet og det ser ud som om at det er ok at poste her, så here goes:
Trivial Pursuit Lord of the Rings - Trilogy edition DVD spil.
Spørgsmål om alle tre film. På engelsk. For seriøse LOTR trivia fans (man skal kunne sin Tolkien). 2400 Spm. på kort + x hundrede på DVD. Kategorier: Good characters (Ringfølget, Elvere, Enter & Gondors allierede), Evil Characters (Nazgul, Orker og andre onde væsner i Middle earth), Places and history (geografi og historie), Things (Ringe, Palantiri, kostumer, etc.), Warfare (Slag, våben, hære og kampe), Making Movies (bag kameraet spm.).
Se:
http://www.boardgamegeek.com/game/15548Helt nyt spil. Stadig cellofan om æsken. Alt er derfor urørt. Nypris 849,-
Jeg sælger det ud fra auktionsprincippet. Auktionen starter på 200 + porto. Bemærk at jeg har sat den i flere steder, så dit bud her er måske ikke det højeste.
Hvis du gerne vil bytte, betragter jeg det som et bud og vurderer buddets værdi.
Jeg er selv interesseret i:
DVD - extended versions af alle tre film. Evt. box.
Tolkien Mytologi bog jeg engang så i Vangsgaards antikvariat med guldomslag. Fangede desværre ikke titlen el. forfatter.
Mvh