Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
April 17, 2014, 02:49:35

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3884 Posts in 446 Topics by 172 Members
Latest Member: iceman
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Nyheder  |  Forodrim fejrer 36 års jubilæum med 4 dages fest « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Forodrim fejrer 36 års jubilæum med 4 dages fest  (Read 1987 times)
Rådet
Rådsmedlem
Bruger

Forodrim fejrer 36 års jubilæum med 4 dages fest
« on: November 18, 2007, 12:38:09 »

Det svenske Tolkienselskab Forodrim kan næste år fejre 36 års jubilæum med en 4 dages lang fest. Hvert 9. jubilæumsfest er noget ganske særligt i Forodrim, og næste år vil derfor helt sikkert byde på magiske øjeblikke. Der bliver både middage, højtlæsninger, middelaldermarked og meget andet. Særligt indbudte gæster er bl.a. professor Arne Zettersten, som personligt kendte Tolkien, og den svenske Tolkien-oversætter Öjevind Lång.

Det foregår 5. til 8. juni 2008 i Älvkarleby på og omkring Laxön i Dalälven, 85 km nord for Uppsala. Alle er velkomne, og det koster mellem 440 og 1200 SEK at deltage, afhængig af hvor mange dage man ønsker at være med (særlig rabatpris for medlemmer af Imladris, hvis man betaler inden 17. marts 2008).

pippin
Medlem af Imladris
Bruger

Re: Forodrim fejrer 36 års jubilæum med 4 dages fest
« Reply #1 on: November 20, 2007, 10:24:39 »

HEj

JEg regner med at deltage med min kone (dog som en del af Bri's deligation).

Pippin

Merry
Administrator
Bruger

« Reply #2 on: November 25, 2007, 12:11:17 »

Jeg overvejer også at tage derop. Undrer mig i øvrigt lidt over, at de ikke har slået det sammen med den nordiske Tolkien-festival, men den festival er måske gået helt i graven?
pippin
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #3 on: December 05, 2007, 19:13:53 »

Hej

Det ser ud til det. Der var tale om at Mithlond i Göteborg ville holde Nordisk Tolkienfestival året efter deres store jubilæum for en del år siden, men det blev ikke til noget. Har ikke hørt noget om festivallen siden.

Pippin

Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: