Det er ved at være tid til endnu et medlemsting, desværre kan jeg ikke få fat i hverken Grit eller Tas, så jeg ser ikke anden mulighed end at udsætte det. Skulle i (Grit, Tas) læse dette så vil jeg gerne høre fra jer. Hvad angår i andre så er i meget velkomne til at skrive forslag til dagsordenen her (så tager vi det op til næste medlemsting).
Vi afholder medlemsting torsdag d. 22. November kl. 20 på chatten, hvis der er nogen der ikke kan komme på chatten så kontakt mig pr. mail i god tid, så finder vi ud af noget.
Jeg synes, der har været meget lidt aktivitet på hjemmesiden siden i sommer - selv har jeg haft travlt med nyt job og har derfor ikke i samme omfang som tidligere kunnet bidrage. Men hvor er dagsordenen for Medlemstinget? Og hvorfor har ingen annonceret om Medlemstinget på forsiden af siden???
Dagsorden er ifølge vedtægterne. Der er kun blevet annonceret via medlemsforummet da det må forventes nye indlæg i dette forum læses når folk logger på. Mødet foregår på chatten så jeg anbefaler at i prøver om i kan komme på. Vi har måske mistet et rådsmedlem i svinget, i hvert fald har vi ikke hørt noget i meget lang tid, men vi afholder mødet og må så tage en beslutning hvad der skal ske, også set i lyset af at der ikke er megen aktivitet på siden. Der er ikke kommet noget til evt.