Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
April 24, 2014, 00:05:52

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3884 Posts in 446 Topics by 172 Members
Latest Member: iceman
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Nyheder  |  Skrigende kvinder forlod musical « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Skrigende kvinder forlod musical  (Read 1943 times)
Rådet
Rådsmedlem
Bruger

Skrigende kvinder forlod musical
« on: June 05, 2007, 19:24:36 »

\"Man ved, at ens musical er en fiasko, når skrigende kvinder løber ud af salen! I sidste uge var der i London premiere på musicalen om Ringenes Herre, og det gik faktisk okay, indtil orkerne (de der trolde-monstre, der ligner gutterne fra Lordi på en dårlig hårdag) begyndte at løbe ned blandt publikum i salen. Det fik en del skrigende, rædselsslagne kvinder til at forlade forestillingen,\" skriver trafikavisen Centrum Morgen 15. maj og tilføjer, at \"300 millioner danske kroner har det kostet at opsætte stykket i Londons West End.\"
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

Re: Skrigende kvinder forlod musical
« Reply #1 on: June 06, 2007, 14:28:13 »

Way! Nu glæder jeg mig faktisk mere end jeg gjorde før!

Er der andre der tager over og ser opsætningen?

Jeg tager med en veninde til London i en forlænget weekend for at se den. Og så lige et smut forbi Oxford og ind på The Bird and Baby Smiley , som jef jo ikke nåede sidste sommer Sad

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Lothriel
Medlem af Imladris
Bruger

Re: Skrigende kvinder forlod musical
« Reply #2 on: July 09, 2007, 16:54:29 »

Jepper! Grin

Jeg er der 5. Oktober - første række. Så skal der kigges!

Glæder mig vildt meget til at se orkerne.... og helst nogle flygtende kvinder Lips Sealed

Chocolate, men, coffee - some things are better rich.

"I like rice. Rice is great if you're hungry and want 2000 of something." Mitch Hedberg
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: