Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
September 03, 2014, 01:41:35

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3893 Posts in 452 Topics by 177 Members
Latest Member: Mitte
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Imladris - Danmarks Tolkienforening  |  Flere journalister (Undskyld Kim) « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Flere journalister (Undskyld Kim)  (Read 2339 times)
DPhreak
Administrator
Bruger

Flere journalister (Undskyld Kim)
« on: April 16, 2007, 21:31:53 »

Hehe... Dato (Tak Lars, det var vist din fortjeneste Wink), RadioNyhederne samt Tv2 har så haft ringet idag... De er godt nok sent ude. RadioNyhederne ville gerne lave en lydbid så den har jeg sendt videre til dig, Kim, håber det er ok, jeg er bare ikke så god til det med at tale rent...

Tv2 ville gerne igang med noget med et kamera i København, den fik du også Kim, kunne ikke lige finde kontaktoplysninger på andre på daværende tidspunkt...

Dato fik vist hvad de ville have...

RadioNyhederne kender jeg endda, jeg har samarbejdet lidt med dem da jeg har arbejdet for en lokalradio... Godt sted at arbejde når man har scene-/radio-skræk

/Anders aka. DPhreak

Rådsmedlem og kode-abe.
Merry
Administrator
Bruger

Re: Flere journalister (Undskyld Kim)
« Reply #1 on: April 16, 2007, 23:04:22 »

Ja, journalisten på dato kunne godt nok ikke stave til hobbit, og kalder Ringenes Herre for en trilogi, men han fik da skrevet en artikel alligevel  Grin
DPhreak
Administrator
Bruger

« Reply #2 on: April 17, 2007, 10:12:28 »

Dato rammer næsten 100%, god artikel. Han har ikke fået to b'er med alle steder og RH er stadig en triologi... Wink Denne gang møler jeg mig, modsat sidste gang, sådan 99% korrekt citeret.

/Anders aka. DPhreak

Rådsmedlem og kode-abe.
Alatáriel
Medlem af Imladris
Bruger

Pretty in punk

« Reply #3 on: April 17, 2007, 12:21:05 »

Jeg har i dag modtaget en opringning fra Sara Kofod på P4. Hun vil gerne i kontakt med en tolkien-fan fra Sydsjællands-området, så hvis nogen bor i nærheden, må de meget gerne kontakte hende på tlf. 28543414.
Hurtigst muligt. tak  Smiley

ouch! Jeg har vidst lige fået mig rodet ud i at skulle medvirke på et p3 program (Mondo?) i dag mellem 16-19. Og jeg som har verdens største offentlighedsskræk... Undecided men gik simpelthen i panik, og vidste ikke, hvor jeg skulle sende aben hen - så må jeg jo selv klare det *suk*
« Last Edit: April 17, 2007, 12:38:35 by Alatáriel » Logged

Oh my god; I care so little I almost passed out

- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: