Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
July 26, 2014, 19:12:46

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3884 Posts in 446 Topics by 174 Members
Latest Member: markopol
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Imladris.dk  |  www.ringenesherre.dk - nogen udvikling?Ja, jeg « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: www.ringenesherre.dk - nogen udvikling?Ja, jeg  (Read 4034 times)
Erucolindo
Medlem af Imladris
Bruger

www.ringenesherre.dk - nogen udvikling?Ja, jeg
« on: September 13, 2005, 22:27:50 »

Ja, jeg kom lige til at tænke på at det var noget der var nogle der ville kigge lidt på, altså om vi kan få fingrene i www.ringenesherre.dk, nu da Claus jo bruger den til poker banners. Det vil jo (som tidligere sagt, i det gamle forum) med rimelig sandsynlighed fremme antallet af nye medlemmer her på forumet, og i foreningen, og der var jo nogle der snakkede om at man kunne fratvinge et sådant webspace, hvis det ikke bliver brugt til det åbentlyse formål. Så, er der sket noget i sagen, eller er det ikke noget der er blevet kigget nærmere på?

Erucolindo
Lassë
Bruger

Re: www.ringenesherre.dk - nogen udvikling?Ja, jeg
« Reply #1 on: September 13, 2005, 23:19:07 »

Jeg tvivler meget på at man kan fravriste ham noget somhelst -- faktisk synes jeg at det er okay sjovt at han nu bruger siden som POKER-BANNERE Cheesy

Desuden synes jeg at imladris.dk er et federe domæne -- hvsi vi spiller på hans dårlige samvittighed (for det var eddermame ladt at alle de diskussioner og strukturændringer gik op i røg) kan det være at han vil lade imladris.dk få et banner inde på ringenesherre.dk, side om side med poker-bannerne - i hvert fald i en periode, og så kan vi jo se hvor mange der tilgår/finde imladris.dk ad den vej...

/Lassë
DPhreak
Administrator
Bruger

« Reply #2 on: September 13, 2005, 23:24:05 »

Vi kan ikke selv fretvinge ham noget, men ifølge reglerne for domænenavne har firmaer, foreninger og reserverede navnt samt varemærker præcedens over os almindelige mennesker. Derfor kan indehaveren af varemærket ringenes herre uden tvivl få domænet hvilket vi i øjeblikket snakker om om vi skal udnytte eller ej.

/Anders aka. DPhreak

Rådsmedlem og kode-abe.
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

« Reply #3 on: September 14, 2005, 19:43:25 »

Vi vil vel bare osse have rh.dk til at pege til imladris.dk...

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Erucolindo
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #4 on: December 03, 2005, 13:40:20 »

lige pt. peger ringenesherre.dk ikke nogle steder hen, er der nogle der ved om det evt. er blevet frigivet, eller om der er nogle muligheder i at få det til at pege på os?

Erucolindo
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #5 on: December 03, 2005, 18:41:35 »

Vi er i rådet igang med at forsøge at overtage domænet, ved at købe det fri...

Til hvilken pris osv, ved vi ikke helt endnu, men der bliver arbejdet på sagen

MAc

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: