Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
September 22, 2014, 20:14:48

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3893 Posts in 452 Topics by 178 Members
Latest Member: Will
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Medie  |  Peter Jacksons filmatisering af "Ringenes Herre"  |  WE GO - The resurrection « previous next »
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Go Down Print
Author Topic: WE GO - The resurrection  (Read 36216 times)
Helga
Bruger

Re: WE GO - The resurrection
« Reply #30 on: September 21, 2005, 09:44:53 »

Lur mig om han ikke dukker op til noget galla/snig-premiere-agtigt noget. Jeg skal nok holde jer informeret når jeg ved mere. Desværre er jeg blevet for gammel til at jagte filmstjerner  Tongue så I må klare jer uden mig...
Helga
Bruger

« Reply #31 on: September 21, 2005, 09:52:04 »

Foreløbige efterretninger siger at der er snigpremiere allerede den 21. oktober.  Grin
Lothriel
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #32 on: September 21, 2005, 10:16:47 »

Hm... er der nogen der har forbindelser og/eller ved hvordan man kan skaffe billetter til en sådan event? Ellers må man vel troppe op i en grøn kjole og tiara Wink - det er jeg nemlig ikke for gammel til!! Grin

(endnu...)

Chocolate, men, coffee - some things are better rich.

"I like rice. Rice is great if you're hungry and want 2000 of something." Mitch Hedberg
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

« Reply #33 on: September 21, 2005, 20:40:06 »

Altså nu er jeg heller ikke den der løber rundt og jagter stjerner... men hvor tit får man chancen. og jeg er ikke engang så meget viggo fan(/savler)... Det er da mest for hyggens skyld  Wink

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Helga
Bruger

« Reply #34 on: September 21, 2005, 20:51:54 »

Hvis jeg skal være helt ærlig så ville jeg da også gerne, det er bare ikke praktisk muligt for mig at tage til Kbh alene af den grund. Desuden har jeg mødt Viggo et par gange, så jeg føler ikke jeg går glip af noget. (Hvis I altså bare husker at tage en masse billeder  Wink )
Elanor
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #35 on: September 21, 2005, 21:45:13 »

Jeg er bare nødt til at finde penge til det... på den ene eller den anden måde... og pjække fra gym om nødvendigt...

"it is dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don´t keep your feet, there is no knowing where you might be swept off to!"

- Bilbo, to Frodo
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

« Reply #36 on: September 22, 2005, 08:25:21 »

penge skulle vi da nok kunne klare... bare forkæl jer selv med en tur til KBH i stedet for en masse andre ting. Det er da det samme

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Helga
Bruger

« Reply #37 on: September 22, 2005, 12:32:18 »

penge skulle vi da nok kunne klare... bare forkæl jer selv med en tur til KBH i stedet for en masse andre ting. Det er da det samme

Det er ikke lige penge der er et issue for mig, mere praktiske forhindringer... Men jeg ser frem til en fyldig rapport hvis der er nogen der tager afsted :-)
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #38 on: September 22, 2005, 15:35:07 »

Det er lige før man skulle dukke op med et kamera.. bare for at få nogle billeder af de forskruede tøser, og give os andre noget at grine af :p
Eller hvad sige du Tass??

Mac

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Lothriel
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #39 on: September 22, 2005, 22:42:12 »

Du kan tage et billede af mig mens jeg er i fuldt spring hen mod Viggo...   Wink

"I like rice. Rice is great if you're hungry and want 2000 of something." Mitch Hedberg
Arwen
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #40 on: September 25, 2005, 10:31:10 »

Haha ja er også mega frisk.... Er det foran imperial at hr. Mortensen gør sin entre?
Helga
Bruger

« Reply #41 on: September 29, 2005, 12:57:39 »

Viggo er på Letterman fredag. Han er ret skæg  Grin
Helga
Bruger

« Reply #42 on: October 04, 2005, 12:50:46 »

History of Violence i Imperial d. 13. oktober. Kun for specielt indbudte og VIP medlemmer af Filmklubben. Mon ikke Viggo dukker op der?
Lothriel
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #43 on: October 04, 2005, 12:59:23 »

Mon ikke Lothriel dukker op da...?  Grin

Skal vi lave en udflugt?! Hvem tager kamera med?!

Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

« Reply #44 on: October 04, 2005, 16:04:50 »

øv det er en torsdag er det ikke??
kan jeg desværrer ikke piger... (sorry Viggo vi må lave aftalen om  Wink )
Husk at ta en masse masse billeder, dem der tar afsted!

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Go Up Print 
« previous next »
Jump to: