Pages: 1 [2] 3 4 ... 7
|
 |
|
Author
|
Topic: WE GO - The resurrection (Read 30472 times)
|
|
Alatáriel
|
|
|
|
|
|
|
Oh my god; I care so little I almost passed out
- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
|
|
|
|
Lothriel
|
måske man skulle arrangere en tur til Norge??? Hvilken strålende idé!!Men har du virkelig lyst til at møde ham igen??
|
|
|
|
|
|
Chocolate, men, coffee - some things are better rich.
"I like rice. Rice is great if you're hungry and want 2000 of something." Mitch Hedberg
|
|
|
|
Alatáriel
|
måske man skulle arrangere en tur til Norge??? Hvilken strålende idé!!Men har du virkelig lyst til at møde ham igen?? well, det var sådan set mest for jeres andres skyld... Viggo og jeg er jo bon-kammerater (and soooo much more!), så jeg overlever nok, selvom jeg går glip af at se ham i Bergen  Det er i øvrigt nogle super lækre billeder af ham - jeg kunne nok klare at danse lidt rundt med ham!
|
|
|
|
|
|
- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
|
|
|
|
Elanor
|
Hvis der bliver en tur til norge, må jeg bare med. Viggo er bare så... Jeg, jeg går ud fra jeg end ikke behøver at afslutte sætningen, eftersom jeg får følelsen af at de fleste har det på samme måde herinde 
|
|
|
|
|
|
"it is dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don´t keep your feet, there is no knowing where you might be swept off to!"
- Bilbo, to Frodo
|
|
|
|
Alatáriel
|
hehe... netop! det er derfor vi kommer i denne tråd  hvad Tass og Mac laver herinde, skal jeg ikke kunne svare på - men man kan jo bare gisne  Det kunne nu være cool om han kom en tur til Bergen - hvis de altså får råd til den mængde sikkerhedsvagter han skal have!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tass
|
hvad Tass og Mac laver herinde, skal jeg ikke kunne svare på Vi griner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lothriel
|
Viggo er lige nu på Svensk 4... i GI Jane - vidste det ikke, men zappede lige ind i hans smukke ansigt - ikke et helt dumt sted at lande! suuuuk..... Selv ikke Tass' fnisen kan ødelægge den følelse af velvære når Viggo sådan kommer ind i ens synsfelt.... 
|
|
|
|
|
|
"I like rice. Rice is great if you're hungry and want 2000 of something." Mitch Hedberg
|
|
|
|
Helga
|
Piger, piger, ingen grund til at tage til Norge. Viggo kommer også til Danmark ifm promovering a History of Violence. Så en tur til Kbh kan gøre det  Og I holder fingrene væk, he's aaaaaall mine 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Macilon
|
hvad Tass og Mac laver herinde, skal jeg ikke kunne svare på Vi griner. Og sidder og kigger på de smukke damer som Viggo omgiver sig med.. Ikke nogen dårlig smag han har der :p Men hovedsageligt griner vi  Mac
|
|
|
|
|
|
I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
|
|
|
|
Helga
|
Og sidder og kigger på de smukke damer som Viggo omgiver sig med.. Ikke nogen dårlig smag han har der :p
Men hovedsageligt griner vi Taaaaaak, jeg synes også vi er smukke.  Nåååå, du mente Maria Bello? Damn, jeg troede lige  Og I skal være velkomne til at grine.  Lige til buksebagen revner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
Og sidder og kigger på de smukke damer som Viggo omgiver sig med.. Ikke nogen dårlig smag han har der :p
Men hovedsageligt griner vi Taaaaaak, jeg synes også vi er smukke.  Nåååå, du mente Maria Bello? Damn, jeg troede lige  Han mener da helt klart ikke Maria Bello! Fandt du ham under bruseren Lothriel? Jeg fandt ham nemli ikke  Det kunne da være hygligt hvis vi lavede en tur til KBH.... hvem siger vi skal mødes i forbindelse i imladris. Drenge i må da osse komme med og grine lidt...
|
|
|
|
|
|
"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour." - citat The Silmarilllion.
|
|
|
|
Lothriel
|
Klart - en tur til Kbh for at se Viggo!  Kan verden blive bedre?! Faktiskt læste jeg her for lidt siden i min søsters Billedblad om at han skulle komme - og så skyndte jeg mig hjem for at fortælle det til jer... men for sent, men det er ok, bare han dukker op!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elanor
|
Jeg tror stadig jeg er i drømmeland... Viggo Mortensen i KBH  Skal klart med... Hvis jeg har penge og tid til det. 
|
|
|
|
|
|
"it is dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don´t keep your feet, there is no knowing where you might be swept off to!"
- Bilbo, to Frodo
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
Okay, det var mest ment som en spøg, men hvis jeg kan er jeg da helt klart osse med!! Hvem ved hvad dato det er??
|
|
|
|
|
|
"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour." - citat The Silmarilllion.
|
|
|
|
Lothriel
|
Tror det er den 11. November.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7
|
|
|
 |