Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
July 31, 2014, 01:16:42

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3885 Posts in 446 Topics by 175 Members
Latest Member: Sammy17
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Medie  |  Peter Jacksons filmatisering af "Ringenes Herre"  |  WE GO - The resurrection « previous next »
Pages: 1 ... 5 6 [7] Go Down Print
Author Topic: WE GO - The resurrection  (Read 35355 times)
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

Re: WE GO - The resurrection
« Reply #90 on: May 24, 2006, 10:10:38 »

Skulle faktisk selv til at spørge om der var noget nyt om Viggo.

Helt sikkert en god ide at invitere ham!!
Hvis han ikke har alt for travlt, skulle der da helt klart være en chance for at han dukkede op!

« Last Edit: May 24, 2006, 10:15:35 by Arien » Logged

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Lothriel
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #91 on: May 27, 2006, 14:38:45 »

Roll Eyes hehe...
Tanke; vi burde sgu invitere Viggo til vores seminar i efteråret...hehe

Jeg ved det ikke Al - når man har mødt ham en gang bør det vel være nok... ikk? Wink

Chocolate, men, coffee - some things are better rich.

"I like rice. Rice is great if you're hungry and want 2000 of something." Mitch Hedberg
Alatáriel
Medlem af Imladris
Bruger

Pretty in punk

« Reply #92 on: May 27, 2006, 21:39:52 »

Cool Jo, det kan du selvfølgelig have ret i. Der skal jo også være plads til, at andre får glæde af ham... hehe... selvom han er flydende i både dansk og engelsk, men det er jo ikke til at vide, om han overhovedet har læst den danske version Wink

Oh my god; I care so little I almost passed out

- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
Lothriel
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #93 on: May 29, 2006, 17:23:29 »

Mit gæt er at det har han ikke. Og det der flydende.... Så godt er hans dansk nu ikke. Men det er jo bare baseret på en kort samtale, mens kameraerne rullede.... (og så var hun væk i en laaaang indre scene med Viggo og hende selv i hovedrollerne... noget a' la vandfaldsscenen i AWOTM)  Wink

"I like rice. Rice is great if you're hungry and want 2000 of something." Mitch Hedberg
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #94 on: July 12, 2006, 13:26:04 »

Så er det bare med at komme afsted piger: http://gossip.tv2.dk/article.php/id-4487262.html

Mac

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Alatáriel
Medlem af Imladris
Bruger

Pretty in punk

« Reply #95 on: July 12, 2006, 22:26:11 »

argh for noget crap! Jeg har jo lige været i København, og jeg mødte ham slet ikke...  Roll Eyes

Oh my god; I care so little I almost passed out

- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

« Reply #96 on: January 24, 2007, 20:55:36 »

Der er interview med Viggo i Matas' gratis magasin SKØN. + lidt gode billeder

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Lothriel
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #97 on: April 07, 2007, 19:57:25 »

Hvor mange gange kan man se History of Violence før man bliver træt af den?!

Jeg spør bare... er ikke selv nået til punktet endnu, selvom jeg prøver det bedste jeg har lært....  Wink

Kan vi ikke få Helga til at opsnuse friske billeder af manden snart? Der MÅ da findes noget. Eller lave noget med photoshop... viggos ansigt på Pitts krop.... eller Viggo sammen med Pitt... en Loth-sandwich....

.... Loth er igen hensunket i fantasier.....
« Last Edit: April 09, 2007, 11:01:48 by Lothriel » Logged

Helga
Bruger

« Reply #98 on: April 20, 2007, 23:04:40 »

*vinker* Har I savnet mig?
Det nyeste billede af Viggo. Fra italiensk GQ.

Beren
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #99 on: September 12, 2007, 19:12:05 »

Hvis der er nogle der er helt vilde med Viggo, så kommer han til et arrangement i København og jeg hjælper gerne med billetter (max 2 på mit kort), kan tidligst forsøge at hente billetter i morgen torsdag kl 13.30.
Kan evt. kontaktes på mobil: 40823824.

Søndag d. 23. september står i stjernernes tegn. Denne dag gæster David Cronenberg OG Viggo Mortensen nemlig København. BioZonen har været så heldige, at få lokket dem forbi Dagmar Biografen på trods af deres travle program.

Det er os derfor en stor glæde, at vi nu kan invitere dig til snigpremiere med besøg af nogle af Hollywoods største stjerner.

Filmen starter kl. 21.00 og umiddelbart inden kommer Mortensen og Cronenberg og introducerer filmen.

Du skal være i biografen senest kl. 20.30, og kl. 20.45 SKAL du være på din plads i salen. Dette skyldes stjernernes travle program og sikkerheden.

Filmanmelder Kim Skotte styrer slagets gang fra scenen.

Billetterne koster 100 kr. pr. stk., og du kan købe fra i dag kl. 17.00. Du kan IKKE bestille billetter, men du skal ned i Dagmar Teatret for at sikre dig en billet til denne store aften.

Husk at du skal have dit VIP-kort med, ellers kan vi ikke udlevere billetterne til dig! Du kan max. købe 2 billetter på dit VIP-kort.

Glæd dig til en aften i selskab med Viggo og David, og så skal du oveni købet også se en super velspillet, velinstrueret og spændende film.
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

« Reply #100 on: January 29, 2008, 00:41:00 »

Hvad syns I om Viggos oscar nomination... Har ikke set Eastern Promises, men er der nogen der kan sige om det er velfortjent??

Mithrandir
Medlem af Imladris
Bruger

Ars longa vita brevis

« Reply #101 on: January 29, 2008, 04:23:03 »

Selvom jeg er til fyre, kan jeg ikke rigtig se hvorfor kvinderne synes Viggo Mortensen er så lækker ... :S Han er da aaalt for gammel til at kunne være i den kategori.

Stud.mag. i klassisk filologi
Aarhus Universitet
Pages: 1 ... 5 6 [7] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: