Pages: [1] 2 3 ... 7
|
 |
|
Author
|
Topic: WE GO - The resurrection (Read 30559 times)
|
|
Helga
|
Møg-hacker, grrr  Det er lang tid siden jeg har kigget forbi Imladris, og se hvad der er sket i mellemtiden. Vi må hellere genoplive WE GO savletråden. Jeg ved at Viggo for tiden er i Toronto til filmfestival. Og han har fået et nyt jakkesæt  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lothriel
|
Nøjj - han ser stadivæk lækker ud! Den skjorte gør da kun hans øjne mere blå...
|
|
|
|
|
|
Chocolate, men, coffee - some things are better rich.
"I like rice. Rice is great if you're hungry and want 2000 of something." Mitch Hedberg
|
|
|
|
Alatáriel
|
*Weeee* Helga... godt at se dig igen - for det plejer jo at være ens betydende med billeder af Viggo, og det er jo aldrig dårligt! Han er jo nydelig den mand - selvom han da godt nok er ved at være lidt 'grå' i siderne  men hvad - når man når min alder skal man jo lære at kunne lide modne mænd.. eller noget  Viggo kan jeg i hvert fald godt lide!
|
|
|
|
|
|
Oh my god; I care so little I almost passed out
- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
|
|
|
|
|
|
Lothriel
|
Lothriel får hjertebanken og ønsker om at være en lille pige i hvid kjole.... 
|
|
|
|
|
|
"I like rice. Rice is great if you're hungry and want 2000 of something." Mitch Hedberg
|
|
|
|
Tass
|
Hvoraf jeg gætter at du endnu ikke har fundet ham i dit badekar...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Macilon
|
LOL  .. Sådan skal det siges Tass!! Mac
|
|
|
|
|
|
I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
|
|
|
|
|
|
Lothriel
|
Hvoraf jeg gætter at du endnu ikke har fundet ham i dit badekar...
Vi har nok humor, hva?! Skal Tass ha' en portion Tyrkisk mad i skødet i aften?!  Og Helga.... selv min mor vil gerne vide hvem hende i den grønne kjole er... Her i huset er vi forresten meget enige om at jeg da er meget lækrere end hende... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tass
|
Det er du da også Loth  Tyrkisk mad? Nej tak, ikke idag, skal til fødselsdag hos Saurons Mund.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Helga
|
Det er Maria Bello, som spiller hans kone i A History of Violence. Hun har også været med i ER og Coyote Ugly.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lothriel
|
Det er du da også Loth  Tyrkisk mad? Nej tak, ikke idag, skal til fødselsdag hos Saurons Mund. Tak  - og jeg skal også til Munds føs'da... han 'serverer' Tyrkisk mad, deri joken.... Kender ikke Bello, men ok. Var helt bange for at diverse rygter fra foråret var sande!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
 |
...
« Reply #12 on: September 14, 2005, 20:11:44 » |
|
jaaa.... så kom den endelig WE GO! Dejligt! Det er noen  billeder!! Men hvad sker der lige for kvinden i bagrunden på det første billed?? Hun burde da se bare lidt glad ud!  ærgerligt at man ikke har et badekar - hvis nu  man kunne jo kigge i bruseren...
|
|
|
|
|
|
"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour." - citat The Silmarilllion.
|
|
|
|
Helga
|
Bare lige et indlæg for at bringe den rigtige tekst tilbage i emne-feltet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lothriel
|
 |
Re: ...
« Reply #14 on: September 18, 2005, 19:19:03 » |
|
man kunne jo kigge i bruseren... Ikke nogen dårlig idé... måske skulle man....  Hvornår er det hans nye film har præmiere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pages: [1] 2 3 ... 7
|
|
|
 |