Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
October 21, 2014, 07:22:07

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3894 Posts in 452 Topics by 180 Members
Latest Member: Tifanfaya
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Imladris - Danmarks Tolkienforening  |  Symposium 2007 « previous next »
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Symposium 2007  (Read 5898 times)
Merry
Administrator
Bruger

Re: Symposium 2007
« Reply #15 on: November 10, 2006, 14:03:50 »

Jeg synes, vi mangler at høre, hvad rådsmedlemmerne mener om den sag, og desuden hvor Bri står henne i det hele? Det er jo Pippins ide, men har han fundet støtte til ideen i Bri?

Da jeg ikke har lagt planer så langt ud i fremtiden, ved jeg ikke, hvor jeg befinder mig i oktober 2007, så jeg kan af gode grunde ikke sige, om jeg kan deltage i et sådant arrangment eller ej. Koster det flere hundrede kroner i entre, tror jeg dog, at jeg takker nej, medmindre det lykkes at kapre en virkelig VIP som fx Christopher Tolkien  Wink

Jeg hælder mere til små og gode arrangementer, som man kan overskue, end store uoverskuelige projekter som tærrer alt for meget på arrangørernes energi.

Ang. Arda symposium, hvordan gik det lige med Nordens Tolkien-festival? Hvis det stadig eksisterer, vil det da givetvis også være en mulighed at henlægge et symposium under Nordens Tolkien-festival.

Alatáriel
Medlem af Imladris
Bruger

Pretty in punk

Re: Symposium 2007
« Reply #16 on: November 10, 2006, 16:32:45 »

Imladris vil gerne være med til at arrangere et symposium.

Personligt har jeg ikke de store præferencer vedrørende om det skal være en del af con'en eller ej. Jeg gør mig ikke forestilling om, at vi kan trække så mange flere mennesker, selvom det er en del af con'en, men når Bri er medarrangør, kunne vi måske trække flere af deres medlemmer til end der var til seminaret? Men jeg ser heller ikke nogen grund til at konkurrere med con'en som sådan, så hvis vi kan lave det som en del af denne, tror jeg godt det kan fungere... selvom jeg som altid er ked af entre-priser, men det kan jo nok ikke undgås.

Oh my god; I care so little I almost passed out

- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
Pages: 1 [2] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: