Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
September 15, 2014, 11:27:26

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3893 Posts in 452 Topics by 177 Members
Latest Member: Mitte
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Imladris.dk  |  Flot, flot. « previous next »
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Flot, flot.  (Read 6127 times)
Elatan
Bruger

Flot, flot.
« on: September 12, 2005, 15:49:40 »

Har lige registreret mig igen (efter hackeren) og synes det ser flot ud her. Cheesy
Skriver og blander mig ikke så meget her men kan godt lide at komme engang imellem og læse lidt.  I gør sågu et godt stykke arbejde. Hatten af, bukke og neje  Wink

Elatan
Erucolindo
Medlem af Imladris
Bruger

Re: Flot, flot.
« Reply #1 on: September 12, 2005, 17:51:36 »

Ja, dejligt at se dette sted oppe igen, nu må vi jo så bare i gang med noget reconstruction af de gamle tråde... Der må du jo meget gerne deltage Elatan   Smiley

Erucolindo
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #2 on: September 12, 2005, 18:20:50 »

Personligt synes jeg at det er en virkelig fed feature at man kan se hvad de forskellige online personer kigger på lige for øjeblikket... Så kan man se om der er nogle tråde som der kommer noget nyt i osv.. Det er virkelig lækkert!

Mac

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Tass
Administrator
Bruger

« Reply #3 on: September 12, 2005, 18:22:49 »

Personligt synes jeg at det er en virkelig fed feature at man kan se hvad de forskellige online personer kigger på lige for øjeblikket... Så kan man se om der er nogle tråde som der kommer noget nyt i osv.. Det er virkelig lækkert!

Mac

Det kunne man nu også på den gamle
Alatáriel
Medlem af Imladris
Bruger

Pretty in punk

« Reply #4 on: September 12, 2005, 18:38:00 »

Jeg skal jo ikke lægge skjul på, at jeg er ret begejstret for at vi er skiftet til smf fremfor phpBB (uden at jeg skulle plage ret meget Roll Eyes ) smf har mange rare funktioner som phpBB ikke havde. smf mangler selvsagt også nogle ting, men hvis man stiller positive og negative ting op mod hinanden, synes jeg skiftet til smf er overordnet positivt. Og de fleste skal bare lige vænne sig til at bruge det - og der er altid mulighed for at stille spørgsmål, hvis man er i tvivl om noget.

Jeg kan godt lide funktionen med, at man på en tråd kan trykke på ikonet 'new' og derefter kommer direkte til nye indlæg, uden at skulle scrolle ned over siden. men der er i det hele taget mange ting jeg godt kan lide ved smf!

EDIT: nå ja - jeg kan også godt lide, at man kan se, hvis folk har redigeret i deres indlæg - så kommer der samme ikon som hvis der er skrevet nyt indlæg. det er smart.
« Last Edit: September 12, 2005, 18:40:09 by Alatáriel » Logged

Oh my god; I care so little I almost passed out

- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
Mithrandir
Medlem af Imladris
Bruger

Ars longa vita brevis

« Reply #5 on: September 12, 2005, 19:04:24 »

Jeg har endnu ikke fundet en funktion så den kan lave autologin, en STOOOOR mangel. Husk brugernavn + password er bare ikke godt nok Smiley

Stud.mag. i klassisk filologi
Aarhus Universitet
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #6 on: September 12, 2005, 19:05:41 »

Jeg bliver logget automatisk ind på denne com.. Hvorfor ved jeg ikke..

Mac

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Alatáriel
Medlem af Imladris
Bruger

Pretty in punk

« Reply #7 on: September 12, 2005, 22:33:36 »

Jeg har endnu ikke fundet en funktion så den kan lave autologin, en STOOOOR mangel. Husk brugernavn + password er bare ikke godt nok Smiley

Hehe... det er faktisk ikke så vanskeligt. Du skal bare ændre det når du logger ind næste gang. du kan vælge hvor længe du vil være logget ind, før du automatisk bliver logget af. hvis du vælger 'forever' bliver du naturligvis ikke logget af på noget tidspunkt - og dermed fungerer det som automatisk login. det virker fint for mig i hvert fald...

- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
Tass
Administrator
Bruger

« Reply #8 on: September 12, 2005, 22:52:39 »

virker ikke for mig
Mithrandir
Medlem af Imladris
Bruger

Ars longa vita brevis

« Reply #9 on: September 12, 2005, 22:54:30 »

Nej, jeg skal stadig trykke login hver gang, den husker bare user og pass

Stud.mag. i klassisk filologi
Aarhus Universitet
Alatáriel
Medlem af Imladris
Bruger

Pretty in punk

« Reply #10 on: September 12, 2005, 23:18:10 »

hmm... det var da mystisk. det virker for mig, så længe jeg ikke selv trykker 'logout'. Så ved jeg ikke lige, hvad problemet kan være - det må være en med mere teknisk forstand der må forklare det.

Lassë
Bruger

« Reply #11 on: September 13, 2005, 02:54:14 »

Okay, nu vil jeg heller ikke virke alt for flue-knepper-agtig men beskrivelserne af de to fora "3. alder" og "mytologi" er lidt misvisende, da der ved "3. alder" også burde nævnes "dele af Silmarillion" - sidste del af den udgivne Silmarillion: "of the rings of power and the third age" handler jo bl.a. handler om tredie alder... Men så er det måske dumt at skrive noget om hvilke bøger man kan finde det i overhovedet, da det jo bare bliver en opremsning af alle Tolkiens Middle-earth bøger...
Helga
Bruger

« Reply #12 on: September 13, 2005, 12:14:29 »

Det ny forum ser kanon flot ud. Thumbs up.
Ingwë
Bruger

« Reply #13 on: September 13, 2005, 12:59:35 »

I glemmer nok at jeres browser-indstilling også har indflydelse på om auto-login virker. Det virker ikke for mig, men der er så vidt jeg ved min egen skyld.  Wink

There was marshalled the whole power of the Throne of Morgoth, and it had become great beyond count, so that Anfauglith could not contain it; and all the North was aflame with war.
But it availed him not.
Athelas
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #14 on: September 14, 2005, 10:00:24 »

Så har jeg også fået oprettet mig igen... Det ser jo rigtig flot ud Grin Tillykke til os alle sammen med det nye fine forum!
Pages: [1] 2 Go Up Print 
« previous next »
Jump to: