|
Myst
|
Svaret på det foregående spg. var 24. Jeg tillader mig at stille et nyt sprøgsmål  så tilbage til roverandom. Hvem er tager navnet Mr A. Pam?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myst
|
Hint: han kommer fra Persien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myst
|
Hint: Han tryller Roverandom lille
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
Okay, nu tillader jeg mig at stille et nyt spørgsmål... Synes der skal lidt gang i trådene igen!
Bliver ved Roverandom Hvor møder Rover en drage?
|
|
|
|
|
|
"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour." - citat The Silmarilllion.
|
|
|
|
pippin
|
Han møder Den Hvide drage i en hule ved Månens grænseland
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
jessir!
|
|
|
|
|
|
"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour." - citat The Silmarilllion.
|
|
|
|
pippin
|
Hej
Hvem faldt af cyklen da de så et træ?
PIppin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Macilon
|
Nyt Hint?
|
|
|
|
|
|
I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
|
|
|
|
Myst
|
hmm...
efter lidt søgen og bladren, har jeg opdaget at der indgår en cykel i "leaf by niggle", så mit umiddelbare gæt vil være niggle
M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin