Pages: [1] 2
|
 |
|
Author
|
Topic: Seminar: PR (Read 10117 times)
|
Merry
|
Denne tråd er beregnet til at drøfte PR for arrangementet (projektleder: hobbit)
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej
HVis vi lavet en tekst, så vil jeg gerne lægge den op på nogel af de boards jeg kommer på: liveforum.dk Skywalker.dk Kindir.com potterworld.dk seriejournalen.dk
Og på E-maildebatten i: Fantastik foreningen Bri - Tolkienselskabet i København Angmar - Malmø Tolkienselskab Caras Galadhon - Lund Tolkienselskab Mithlond - Göteborg Tolkienselskab Forodrim - Stockholm Tolkienselskab
Hilsern Pippin
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej
Hvad skal vi kalde seminaret. Seminar om oversættelsen af Ringenes Herre lyder langt og kedeligt. Er der nogen der har en ide.
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Eksempler på overskrifter, der tidligere er blevet brugt i den forbindelse:
* Sproglig rengøring i Herredet * Opråb fra hobbitland * Nye oversættelser af Tolkien til dansk
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Jeg har tænkt mig at skrive en lille tekst, hvor jeg også kort præsenterer paneldeltagerne i debatten. Desuden vil jeg gøre opmærksom på, at vi kommer til at dele hus med Fantasticon (hvis program kan ses her: http://www.fantasticon.dk/fantasticon2006/program.php ), og desuden skal vi nok have en lille vejledning til, hvordan man finder Valby Medborgerhus. Nogen forslag til hvem det er, vi skal have fat på med sådan en information, ud over de hjemmesider Pippin har nævnt?
|
|
« Last Edit: September 09, 2006, 18:07:56 by hobbit »
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej
Skulle vi ikke have en gtekst i toppen af forsiden af Imladris.dk til at fortælle om arengementet. Helst en der overskygger konkurancen dfer ligger der i øjeblikket.
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Konkurrencen udløber på Bilbo og Frodos fødselsdag (læs: meget snart!) så det giver næsten sig selv, at seminaret overtager den post.
|
|
|
|
|
|
|
Aiwendil
Rådsmedlem
Bruger

We put the laughter in manslaughter...
|
Ift. PR og opreklamering synes jeg det vil oplagt at tage ud forbi Viking-Con i weekenden inden seminaret. Det foregår på Tårnby Gymnasium, hvor jeg formoder at der vil være interesse for ideen. Man kan osse hilse på mig samtidig :-)
Ligeledes kunne man invitere Avalon, hvis man vil have rollespillerne repræsenteret. De er i øvrigt osse at finde på VC, hvor jeg kan prøve at overtale et par af dem...
|
|
|
|
"If you really believe that death leads to eternal bliss, then why are you wearing a seatbelt?" - Doug Stanhope
|
|
|
pippin
|
Hej
Har skrevet om arrengementet på E-maildebatterne for følgende foreninger:
Bri - Tolkienselskabet i København Angmar- Malmö Tolkienselskab Mithlond - Göteborg Tolkienselskab Forodrim - Stockholm Tolkienselskab Caras Galadhon - Lund Tolkienselskab Fantastikforeningen
Jeg har forøvrigt også skrevet til Flemming fra Fantasticon om vi kan få noget samarbejde op og køre.
Hilsen
Pippin
|
|
« Last Edit: September 20, 2006, 11:30:39 by pippin »
|
|
|
|
|
|
Tinúviel
|
Fint program, synes jeg. Måske kunne det være relevant at tilføje, at jeg faktsik også arbejder som oversætter, selvom det ikke drejer sig om litterær oversættelse.
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
OK, det være hermed gjort. Hvor arbejder du da henne og med hvad?
|
|
|
|
|
|
|
Tinúviel
|
 Jeg arbejder i et lille oversætterfirma, som primært beskæftiger sig med oversættelse af tekniske tekster.
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Min hjælper Tass svarer ikke på emails.... don't know what to do 
|
|
|
|
|
|
|
Tass
|
Jeg er her.
Jeg har lige snakket med MetroXpress, og givet dem link til siden. De sagde: "Okay, det kigger vi paa"
|
|
|
|
|
|
|
|
Pages: [1] 2
|
|
|