Pages: [1] 2
|
 |
|
Author
|
Topic: Seminar: Plakat (Read 4426 times)
|
|
Merry
|
Denne tråd er beregnet til at drøfte udformningen af en plakat til arrangementet (projektleder: Pippin)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej
Har vi en god stregtegning skannet ind i sort/hvid vi kan bruge?
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej
Jeg tager en af dem.
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Har du lavet en plakat? Og hvor kan man få fat i den henne? Og hvor har du allerede sat den op?
Det var en del uafklarede spørgsmål på chatmødet i dag...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej
Ups, miin datter har været syg, så jeg glemte mødet. Jeg har af samme grund ikke nået at få den lavet, jeg laver den i dag.
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
OK, godt vi har fået en plakat!
Desværre har der indsneget sig en sprogfejl: "Seminar om den danske oversættelseN af Ringenes Herre"...
Desuden deltager jeg jo også selv i paneldebatten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej
Kunne jeg få dine "titler"?, så tilføjer jeg dig i morgen.
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej Med navn har du 84 anslag at gøre godt med. Det iberegnet parantser og mellemrum. (det er kedeligt at have et navn med 25 anslag var)  Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej Jeg havde listen fra den 9. maj, hvor di skrev: Dphreak, måske skulle du tilføje følgende information til den særlige side om seminaret (og måske skulle du også finde en mere fængende overskrift end blot "Læs her!" Cheesy )
Tid: Enten lørdag 14. oktober eller lørdag 21. oktober 2006 Sted: Et sted i København Særligt indbudte gæster som har bekræftet, de kommer: Caspar Reiff (The Tolkien Ensemble), Nils Ivar Agøy (norsk Tolkien-oversætter), Jakob Levinsen (forlagsredaktør, kritiker og forfatter til "Helte og hobbitter"), Tine Nilsson (cand.mag som har gennemgået det første kapitel af Hobbitten for fejl i oversættelsen). Der havde du åbenber tikke bekræftiget at du kom  Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Næh, hvis du nu havde fulgt lidt med, og ikke været så optaget af at passe din lille hobbitunge  så stod den information under punktet Seminar i København okt/nov 2006, faktisk til allersidst ( http://www.imladris.dk/forum/index.php?topic=125.90) Nå, men her er mine navne og titler: Lars-Terje Lysemose (journalist & oversætter af Appendiks til Ringenes Herre) - det bliver 77 anslag ifølge min ordtæller, så der var faktisk også plads til mit mellemnavn, hvis det skulle være, men det behøves ikke...  Nils Ivar Agøy er i øvrigt professor, hvis vi skal titulere ham helt korrekt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Så er den rettet.
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at Jakob Levinsen ikke længere er forlagsredaktør, men nu litteraturredaktør (på Jyllands-Posten).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Det kunne måske være meget smart, at folk lige skrev, hvor de har hængt plakater op...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pages: [1] 2
|