Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
December 23, 2014, 04:17:30

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3919 Posts in 479 Topics by 182 Members
Latest Member: Rhovandir
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Imladris - Danmarks Tolkienforening  |  Seminar -program debat « previous next »
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Seminar -program debat  (Read 9417 times)
Tinúviel
Medlem af Imladris
Bruger

Re: Seminar -program debat
« Reply #15 on: September 08, 2006, 08:40:46 »

Hvis vi desuden skal forsøge at skrabe lidt penge sammen på arrangementet, og hvis Tinúviel & co. skal have an chance for at fremvise deres kogekunst og bagværk, så bør frokosten absolut være en del af programmet. Det er desuden hyggeligt at spise sammen, og langt mindre hyggeligt at spise hver for sig inden mødet.

Jeg synes også, det er ærgerligt, hvis vi sløjfer frokosten, men jeg må indrømme, at de var ikke gået op for mig, at det var en del af min opgave at få frokosten til at klappe. Som vi talte om det på chatten forleden, lød det, som om det kun var det kaffe- og kagerelaterede, mens frokost var noget, den enkelte stod for.  Det er også svært at planlægge et større frokostarrangement, så længe vi ikke kender mere til køkkenfaciliteter mv. Men hvis frokosten skal være en del af arrangementet, vil jeg som projektleder foreslå, at det bliver uden kogekunst, men blot et frokost-ta'-selv-bord.

Jeg synes stadig, vi skal starte kl. 12
Merry
Administrator
Bruger

« Reply #16 on: September 08, 2006, 16:47:10 »

Jeg går ud fra, at projektlederen for programmet træffer en beslutning, så vi kan komme videre med planlægningen af arrangementet.
Merry
Administrator
Bruger

« Reply #17 on: September 08, 2006, 16:57:38 »

Vi mangler stadig en tilbagemelding på, om der kommer en repræsentant for Gyldendal, samt om Jan Lyderik kan deltage. Det er naturligvis vigtigt at få det afklaret, så vi kan lave et rigtigt program, som også indeholder en præsentation af de indbudte gæster.

Ang. Nils Ivar Agøy fra Norge, så skal han alligevel ikke til København i forbindelse med sit arbejde, men han vil forsøge, om han kan finde en billig flybillet. Jeg tror, det koster ca. 900 NOK t/r. Han har spurgt, om der var nogen mulighed for sponsorering, og jeg har svaret, at som det ser ud i øjeblikket, har vi kun fundet en sponsor til lokalerne, og vi kan vel ikke forvente mere end en hundredkroneseddel eller to fra salg af mad og drikke, men forhåbentlig lykkes det ham alligevel at komme til arrangementet. Han fortalte også, at man nu overvejer at oversætte Tolkien til nynorsk!
DPhreak
Administrator
Bruger

« Reply #18 on: September 08, 2006, 18:40:02 »

Nu gik jeg ud fra at folk godt selv kunne spise middagsmad inden arrangementet da det efter min mening er i kaffepausen der er kaffe og kage. Mht. togtider så er det vel ikke nødvendigt at starte lige som toget kommer ind, derfor synes jeg stadig at 12.30 er passende.

Jeg vil ikke tage en beslutning alene, vi har adskillige forslag til hvordan programmet skal se ud, så jeg synes alle der lige læser dette i aften skal skrive hvilket program de synes passer bedst, så burde der være en beslutning inden aftenen er omme.

/Anders aka. DPhreak

Rådsmedlem og kode-abe.
pippin
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #19 on: September 08, 2006, 19:14:54 »

Hej

Jeg er egentligt bedøvende. Jeg skal bare bruge star og sluttidspunktget for seminariet til plakaten. Det haster lidt, hvis vi skal have den ud.

Pippin

Merry
Administrator
Bruger

« Reply #20 on: September 08, 2006, 19:35:42 »

Som vi talte om det på chatten forleden, lød det, som om det kun var det kaffe- og kagerelaterede, mens frokost var noget, den enkelte stod for. 

Ordet sandwich blev også nævnt på chatten, så det var lidt mere end kaffe og kaffe (deraf også betegnelsen mad & drikke). Programmet er uddelegeret til Dphreak, så det er i sidste ende hans afgørelse, da der ikke er nogen mulighed for demokratisk afstemning om sagen.

Noget nyt om Gyldendal og Jan Lyderik? (også vigtigt af hensyn til PR, som jeg er ansvarlig for).
pippin
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #21 on: September 08, 2006, 20:56:39 »

Hej

Tas sagde på Bri mødet i går at Lyderik ikke kommer.

Pippin

Beren
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #22 on: September 08, 2006, 21:06:42 »

Ang. kaffemaskiner og køkken, så er ideen bag medborgerhuset at cafeen i stuen sælger kaffe, kager, øl, vand og mad (det er det de lever af).
Jeg mener dog ikke de typiisk modsætter sig at man tager lidt med (en kasse vand og øl og lidt kager, men omvendt bør man heller ikke ligefrem råbe det ud.

Der er et lille køkken på etagen, men det bruges af selskabslokalet på samme sal, så det kan vi nok ikke bruge.

Jeg prøver måske at se om jeg kan overtale dem til lidt mere (kaffemaskiner osv), men det kan tideligst blive mandag.
Merry
Administrator
Bruger

« Reply #23 on: September 09, 2006, 15:49:23 »

Vi venter vist bare på en beslutning, Dphreak...
Merry
Administrator
Bruger

« Reply #24 on: September 10, 2006, 10:10:42 »

Var det ikke i fredags, der skulle være truffet en beslutning?  Roll Eyes

Nå, men uanset hvilken model vi går efter, så indeholder to af forslagene tidspunktet 14.30 for seminaret, så Pippin kan vel godt skrive på plakaten, at seminaret begynder 14.30...
DPhreak
Administrator
Bruger

« Reply #25 on: September 10, 2006, 11:30:52 »

Nu havde jeg lidt håbet at det var blevet vedtaget, jeg har uheldigvis været uden internet siden fredag da vi har skiftet udbyder og det pt. ikke virker, så længe leve bibliotekter.

Mht. sandwiches så er de ikke nødvendigvis til middagsmad da seminaret under alle omstændigheder starter efter middagspausen så bliver det højest de deltagene til medlemstinget der kan tænkes at købe sådan en, men man kan vel også spise en sandwich til kaffen, jeg ved jeg kan...

Jeg synes vi skal holde fast ved programmet fra 07-09-2006, 14:39:19 hvis der ikke er indvindinger.

Jeg har nok chance for at komme på internettet igen mandag eftermiddag.

/Anders aka. DPhreak

Rådsmedlem og kode-abe.
Merry
Administrator
Bruger

« Reply #26 on: September 11, 2006, 12:16:27 »

Nils Ivar Agøy fra Norge har netop bekræftet, at han kommer til seminaret.
DPhreak
Administrator
Bruger

« Reply #27 on: September 11, 2006, 18:50:31 »

Nu da vi har selve programmet på plads synes jeg det ville være fint hvis vi kan få skrevet et par ord så vi kan lave en indbydelse som kan sendes til evt. interesserede.

/Anders aka. DPhreak

Rådsmedlem og kode-abe.
Merry
Administrator
Bruger

« Reply #28 on: September 11, 2006, 19:39:17 »

Vi mangler stadig en repræsentant for Gyldendal... For at lave en ordentlig præsentation med alle deltagerne til seminaret, er det jo nødvendigt at vide, om vi kan få nogen med fra Gyldendal og i givet fald hvem...
Tinúviel
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #29 on: September 13, 2006, 21:52:21 »

Der er stadig ikke noget nyt fra Gyldendal - men jeg skal nok skrive det herinde, så snart jeg hører fra dem.
Pages: 1 [2] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: