|
pippin
|
Her lægger vi programmet for seminaret. Programmet skal være bestemt gfredag i denen uge
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DPhreak
|
Ang. programmet så synes jeg hellere vi skal afsætte 3 timer til seminaret, det er trods alt det primære:
Jeg syens vi skal starte kl. 11 så og tage medlemsting indtil kl. 12.30 og så starte seminaret kl. 13.30 og køre det til kl. 17 hvorefter vi hygger med lidt guitar.
Oprydning 19-20 (eller efter behov)
Evt. kan vi efterfølgende gå i byen og få lidt at spise.
Hvis det bliver for sent at spise efter kl. 20 kan vi evt. lave mad i nærheden og have det klar til "hyggesessionen" som starter kl 17?
Det er mit forslag til et program
|
|
|
|
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
|
pippin
|
Mit forslag:
12.00 Medlemsting 13.00 pause 14.00 seminar 17.00 pause 17.30 Caspar 19.00 slut
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tinúviel
|
Jeg stemmer for DPhreaks forslag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej
Jeg kan også godt tilslutte mig DPhreaks forslag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Dphreak, har du tjekket togtiderne? Folk fra Jylland skal jo også have en chance for at kunne deltage på Medlemstinget...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Den tidligste togforbindelse er med afgang fra Frederikshavn 05.55 ank. Valby 11.34, så hvis alle jyder skal have en chance, synes jeg, vi skal begynde mødet kl. 12 og ikke kl. 11.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DPhreak
|
Det er der noget om. Jeg vil lige have tjekket om et fly er en mulighed, det er efterhånden billigere... Men lad os sige vi starter kl. 12 og så middagspause fra 13 til 14, så passer det nok alligevel.
|
|
|
|
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
|
Merry
|
Mit forslag:
12-13 Medlemsting 13.15-14.15 Frokost 14.30-15.30 Oplæg 15.30-15.50 Kaffepause 15.50-17.20 Debat 17.30 Caspar Reiff
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Jeg har lige hørt fra Caspar Reiff. Han vil gerne deltage i selve debatten, men har bestemt sig for ikke at medbringe sin guitar, så der bliver desværre ingen musik efter seminaret.
Jeg har også fået genbekræftet, at Jakob Levinsen kan deltage.
Kan vi finde på noget andet hyggeligt efter seminaret?
|
|
|
|
« Last Edit: September 06, 2006, 10:19:44 by hobbit »
|
|
|
|
|
|
Beren
|
Jeg mener at Fantasticonarrangørerne planlægger det således at (ved tilmelding forud for bestilling af pladser) man går ud og spiser efter connen (også lørdag). Dette har de ihvertilfælde gjort før. Det kunne man måske tilslutte sig, så man på en hyggelig måde også kom til at tale med andre interessante personer. Kontakt evt. Fantasticon kontaktpersonen for at høre nærmere.
|
|
|
|
« Last Edit: September 06, 2006, 21:56:06 by Beren »
|
|
|
|
|
|
DPhreak
|
Når det ser ud til at der ikke bliver en masse "hygge" til sidst så kan vi vel lige så godt få lidt mere luft i vores program.
Jeg foreslår dette:
12.30-14.00 Medlemsting 14.00-14.30 Kaffepause 14.30-15.30 Oplæg 15.30-15.45 Pause 15.45-17.45 Debat
Derefter skulle der være rigeligt med tid til at vi kan få noget at spise - enten sammen med fantasticon eller alene et eller andet sted.
Bemærk at middagspause foregår inden arrangementet går igang, det betyder også at Jyder og andet godtfolk ikke skal op før Melkor får sko på.
|
|
|
|
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
|
Merry
|
For det første er der ingen togforbindelser, der passer til 12:30 (nærmeste forbindelse er med ank. til Valby st. 12:34, hvilket betyder, at jyderne ankommer for sent, hvilket betyder, at vi lige så godt kan sige kl. 12.00 eller 13.00!), dernæst kan jeg som hobbit absolut ikke tilslutte mig ideen om at aflyse et måltid!
"But what about breakfast!?" "You've already had it." "We've had one yes..but what about Second breakfast!? "I don't think he knows about Second breakfast Pip." "But what about Eleventies...Luncheon..Afternoon tea..Dinner...Supper..." Citat fra filmatiseringen
Hvis vi desuden skal forsøge at skrabe lidt penge sammen på arrangementet, og hvis Tinúviel & co. skal have an chance for at fremvise deres kogekunst og bagværk, så bør frokosten absolut være en del af programmet. Det er desuden hyggeligt at spise sammen, og langt mindre hyggeligt at spise hver for sig inden mødet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej
Husk at vi har aftalt at programmet skal være besluttet i dag.
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Vi sagde, det skal være besluttet fredag, i dag er det torsdag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|