Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
September 02, 2014, 20:57:52

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3893 Posts in 452 Topics by 177 Members
Latest Member: Mitte
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Imladris - Danmarks Tolkienforening  |  Medlemskab « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Medlemskab  (Read 3372 times)
pippin
Medlem af Imladris
Bruger

Medlemskab
« on: September 12, 2005, 09:52:39 »

Hej

Var der noget om hvordan man melder sig ind i foreningen da vi oprettede os som bruger?

I så fald har jeg overset det.

Det ville være lettest hvis folk med det samme besluttede om de ville melde sig ind, så vi ikke skla ud og gøre det senere.

Pippin

Tass
Administrator
Bruger

Re: Medlemskab
« Reply #1 on: September 12, 2005, 09:58:16 »

Går ud fra at man som rådsmedlem og deltager i tinget automatisk er medlem.
Alatáriel
Medlem af Imladris
Bruger

Pretty in punk

« Reply #2 on: September 12, 2005, 12:05:50 »

Hej

Var der noget om hvordan man melder sig ind i foreningen da vi oprettede os som bruger?

I så fald har jeg overset det.

Det ville være lettest hvis folk med det samme besluttede om de ville melde sig ind, så vi ikke skla ud og gøre det senere.

Pippin

Nej, det gør der ikke... men det kan selvfølgelig flettes ind. pt. melder man sig ind i foreningen via dette link, som ligger på forsiden http://www.imladris.dk/?id=28
Men vi kan da henvise til det, på det dokument man godkender, når man melder sig ind. Det tager vi lige op til diskussion i 'rådet'.

Oh my god; I care so little I almost passed out

- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
pippin
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #3 on: September 12, 2005, 12:56:50 »

Han man forøvrigt ændre på den engelske navne i dette forum?

Det kunne godt forvirre at man nederst på forum-forsiden kan se en liste over Members, som jo ikke er medlemmerne af foreningen, men brugere på forummet. Jeg ved ikke om jeg er for pernitten  Grin

Pippin

Alatáriel
Medlem af Imladris
Bruger

Pretty in punk

« Reply #4 on: September 12, 2005, 18:10:41 »

Han man forøvrigt ændre på den engelske navne i dette forum?

Det kunne godt forvirre at man nederst på forum-forsiden kan se en liste over Members, som jo ikke er medlemmerne af foreningen, men brugere på forummet. Jeg ved ikke om jeg er for pernitten  Grin

Pippin

Det er du Tongue nej, jeg forstår godt hvad du mener... Eventuelt skal vi ændre det danske navn 'bruger', som bliver tildelt alle der melder sig ind, til 'member', og håbe at det kan hjælpe lidt. Fremover vil medlemmer af foreningen få en 'tillægsbetegnelse' der viser deres medlemskab. men hvis der skal ændres på forumindex, er det nok noget DPhreak skal klare i templaten...

Oh my god; I care so little I almost passed out

- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
Elanor
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #5 on: September 17, 2005, 21:58:07 »

Hej,

Jeg er ny her og har egentlig en del spørgsmål omkring dette sted...
Vil gerne vide lidt om dette hersens medlemskab, der bliver talt om. Hvilke betydninger har det om man er medlem, og hvad er forskellen fra at være medlem og bruger og bør jeg blive medlem, hvis jeg har tænkt mig at forblive en del af dette fællesskab der er herinde?

Elanor Huh

"it is dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don´t keep your feet, there is no knowing where you might be swept off to!"

- Bilbo, to Frodo
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #6 on: September 18, 2005, 17:17:33 »

Jeg vil råde dig til at læse spørgsmål og svar igennem..

Du kan finde den her http://www.imladris.dk/?id=7

Der står mange informationer om medlemsskab og fordele og hvad man skal gøre osv..

Mvh Mac

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Elanor
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #7 on: September 18, 2005, 17:51:53 »

Er I alle med i det der medlemskab? og synes I jeg skulle melde mig til... (undskyld, hvis spørgsmålene er belastene)

"it is dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don´t keep your feet, there is no knowing where you might be swept off to!"

- Bilbo, to Frodo
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #8 on: September 18, 2005, 19:00:15 »

Hvis man ikke spørger får man ikke svar  Grin

Jeg ved ærlig talt ikke om alle herinde er medlem af foreningen, men jeg vil tro at langt hovedparten er medlem, da der ikke er nogen god grund til at lade være.. Det koster ikke noget.. man skal ikke gøre noget udover at svare på en årlig mail.

Så ja.. Jeg synes du skulle tage og melde dig ind...

Mac

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Elanor
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #9 on: September 18, 2005, 19:06:02 »

Tak for rådet. Har meldt mig til nu  Grin

- Bilbo, to Frodo
Kuru
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #10 on: October 18, 2005, 22:26:41 »

Ehm, hvordan kan jeg vide at min ansøgning er blevet læst, og hvordan ved jeg i det hele taget om jeg er blevet optaget? Jeg tænkte, at det var på tide at melde sig ind og det gjorde jeg så for en del uger siden, men intet svar har jeg fået endnu - måske har jeg ikke set de rigtige steder (?)

You can hide, but you can't run Tongue
DPhreak
Administrator
Bruger

« Reply #11 on: October 18, 2005, 22:50:27 »

Du skal nok få besked, alle dem "vi kender" er optaget, det kan i godt regne med. Der har været lidt rod med hvordan vi skal få lavet en "medlemsgruppe" så det er grunden, men det kommer...

/Anders aka. DPhreak

Rådsmedlem og kode-abe.
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: