Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
November 29, 2014, 07:02:02

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3895 Posts in 453 Topics by 180 Members
Latest Member: Tifanfaya
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Imladris - Danmarks Tolkienforening  |  Medlemsskab og betaling?? « previous next »
Poll
Question: Ville du betale for et medlemsskab?
Nej
Ja (0-50 kr.)
Ja (51-100 kr.)
Ja (Mere end 100 kr.)

Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Medlemsskab og betaling??  (Read 2753 times)
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

Medlemsskab og betaling??
« on: October 16, 2005, 19:11:18 »

Dette skal kun ses som en forespørgsel fordi jeg af nysgerrighedgodt kunne tænke mig at se hvor mange af de dejlige brugere her på Imladris der evt. måske ville betale for et medlemsskab, og derigennem måske skabe en forening som kunne planlægge arrangementer osv

Kom gerne med en kommentar, og smid ihvertfald en stemme

Mac

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Kuthalion
Medlem af Imladris
Bruger

Re: Medlemsskab og betaling??
« Reply #1 on: October 16, 2005, 22:37:40 »

Det kommer jo meget an på hvad man får for det.
Men 100 kr er vel overkommeligt

Min jakke hang under et billede af en jakke - Mikael Wulff.
DPhreak
Administrator
Bruger

« Reply #2 on: October 17, 2005, 10:36:57 »

Det kunne godt være at du skulle angive om f.eks. 100kr rækker til en måned eller et år?

/Anders aka. DPhreak

Rådsmedlem og kode-abe.
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #3 on: October 17, 2005, 11:05:50 »

Ja self..  Embarrassed

Jeg mener på årligt basis...

Så dyrt er det jo slet ikke at drive det (Faktisk koster det ikke rigtig noget Tongue) Men hvis Imladris fik lidt penge i kassen kunne det være der var nogen der havde lyst til at stable et arrangement på benene som Imladris kunne ive tilskud til, eller også kunne Imldris være arrangør for et eller andet, men lige pt er det bare nogle tanker

Mac

I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
Merry
Administrator
Bruger

« Reply #4 on: October 17, 2005, 13:51:02 »

Min erfaring siger mig, at det ikke handler om penge - men derimod om tid, energi og kræfter til at få stablet arrangementer på benene. Hvis der kun er en lille gruppe mennesker, som er parate til at bruge energi på sådanne ting, så kører de hurtigt træt.

Endelig så kan man jo altid opkræve en entre eller lignende, hvis deciderede arrangmenter faktisk bliver til noget, så man ikke nødvendigvis behøver at opkræve medlemskontingent.

Under alle omstændigheder indføres der ikke kontingent før tidligst til næste efterår - efter næste Medlemsting.
Macilon
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #5 on: October 17, 2005, 14:04:29 »

Det er jeg skam ganske klar over, men for at sætte lidt debat igang om hvorvidt det skal være, og for at høre hvordan folk er stemt over for det

Så kom bare med jeres synspunkter på hvorfor/hvorfor ikke vi skal have kontingent

Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

« Reply #6 on: October 22, 2005, 22:26:35 »

Vi snakker paa aarsbasis ikk?
Jeg vil nok ikke kunne komme til saa mange af de arrangementer der vil blive, saa er ikke helt sikker paa om jeg vil melde mig som betalende medlem.

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: