Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
November 21, 2014, 18:26:12

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3895 Posts in 453 Topics by 180 Members
Latest Member: Tifanfaya
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Generelt  |  Imladris.dk  |  Spam « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Spam  (Read 3455 times)
Tass
Administrator
Bruger

Spam
« on: June 09, 2006, 10:14:00 »

Hej

Som nogen nok har opdaget så vælter det pludselig ind med spam på dette forum. Forklaringen fandtes i en nu slettet spam post. Der er nogen der har konstrueret en spambot der undgår alle sikkerheds anordningerne på fora som dette - og den reklamerede de for på den måde.

Bare ignorer dem, de bliver slettet hurtigst muligt, og det bliver sandsynligvis indført at nye brugere skal godkendes af en administrator, så virker det forhåbentlig.
Kuthalion
Medlem af Imladris
Bruger

Re: Spam
« Reply #1 on: June 09, 2006, 11:41:49 »

Bare ignorer dem, de bliver slettet hurtigst muligt, og det bliver sandsynligvis indført at nye brugere skal godkendes af en administrator, så virker det forhåbentlig.
Det er selvfølgelig irriterende med spam, men jeg tror det vil være forummets død, hvis man skal sidde og vente på at få adgang.
Hvad med at udnævne nogle flere mods, og så få slettet det så hurtigt som muligt.

Min jakke hang under et billede af en jakke - Mikael Wulff.
Tass
Administrator
Bruger

« Reply #2 on: June 10, 2006, 13:26:46 »

Du har du nok ret i, vi tager det op i rådet.
Mithrandir
Medlem af Imladris
Bruger

Ars longa vita brevis

« Reply #3 on: November 24, 2006, 22:36:10 »

Jeg skal nok melde mig frivilligt til at være "rengøringskone" på forummet hvis man kan være dét som mand (-kvinde altså Cheesy)

Stud.mag. i klassisk filologi
Aarhus Universitet
Kuthalion
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #4 on: November 25, 2006, 22:57:29 »

Jeg kan også sagtens hjælpe, når jeg kigger forbi.

Min jakke hang under et billede af en jakke - Mikael Wulff.
Alatáriel
Medlem af Imladris
Bruger

Pretty in punk

« Reply #5 on: December 04, 2006, 01:13:23 »

Tak for jeres tilbud om hjælp - det er pænt af jer! Men problemet med spam ligger egentlig ikke i at få slettet spam-tråde. Vi er i forvejen 3 moderatorer (på et forum med meget få brugere), og jeg tør godt sætte penge på, at mindst en af os er forbi hver dag og derfor vil opdage og slette eventuelle spam-tråde. Problemet som sådan er mere at forhindre de mange spam-profiler der oprettes - altså, at sørge for, at de slet ikke registrerer sig som brugere... og det er ikke noget moderatorer kan gøre.

Dphreak har i dag opgraderet forummet til den nyeste version, som bl.a. indebærer, at det fremover bliver sværere for spammere at registrere sig som brugere på forummet. Vi håber, at dette kan afhjælpe nogle af problemerne.

Oh my god; I care so little I almost passed out

- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: