Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
October 22, 2014, 03:35:07

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3894 Posts in 452 Topics by 180 Members
Latest Member: Tifanfaya
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Medie  |  Links  |  Massive Multiplayer Online Spil : Lord of the Rings, Shadows of Angmar. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Massive Multiplayer Online Spil : Lord of the Rings, Shadows of Angmar.  (Read 2851 times)
Elatan
Bruger

Massive Multiplayer Online Spil : Lord of the Rings, Shadows of Angmar.
« on: May 26, 2006, 16:46:29 »

Hej Imladris`

I mangel af bedre lægger jeg dette link ind her, er ikke rigtig sikker på at det er stedet men ellers må admin flytte det  Grin
Jeg har igennem snart en del år fulgt ideen og udviklingen af et "rigtigt" Lord of the Rings MMO spil ligefra Sierra lancerede det til hvor det er idag med Turbine som drivkraft.  Det er ingen hemmelighed at jeg i en velvoksen alder stadig elsker online spil  Roll Eyes  og har spenderet mange timer foran skærmen i selskab med tusindvis af andre ligesindede fra det meste af verden.  Denne verden her har dog et helt specielt tema for mig (og nogle her måske  Cool )  og nu,  Shocked nu er det ved at være tid for at træde ind i Tolkiens verden.

Middleearth Online, Shadows of Angmar

http://www.lotro-europe.com/

Hvis der er nogle spiltosser derude hvor denne her vækker interesse så ER Beta-opskrivning begyndt der er altså en chance for at komme med til test af spillet.

Elatan
Kuthalion
Medlem af Imladris
Bruger

Re: Massive Multiplayer Online Spil : Lord of the Rings, Shadows of Angmar.
« Reply #1 on: May 26, 2006, 20:35:17 »

Super fedt at man kan skrive sig på beta!
Har også fulgt spillet fra de første gang offentliggjorde ideen, men efterhånden som min lyst til computerspil har været dalende, har jeg ikke fulgt så meget med. Men det kan jo være jeg får lysten tilbage! Grin

Min jakke hang under et billede af en jakke - Mikael Wulff.
Valarauka
Bruger

Re: Massive Multiplayer Online Spil : Lord of the Rings, Shadows of Angmar.
« Reply #2 on: September 01, 2007, 22:16:20 »

så er spillet godt i gang...
Vil bare understrege at lotro er et dejligt Tolkien-spil. Man behøver ikke stige levels hurtigt for at følge med.
Jeg kan fortælle, at jeg har brugt de sidste 3 dage på at ryge longbottom leaf i The Prancing Pony med min dværg Cheesy
Det er et hyggeligt, men også spændende spil så hvis en eller flere af jer overvejer at begynde, vil jeg bare sige: gør det! Smiley

- Valarauka
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: