|
DPhreak
|
Jeg kan også deltage d. 5
|
|
|
|
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
|
pippin
|
Hej
Er der nogen der har kontaktet Fantastik foreningen. Det kunne jo være at de ville have arrengementet nævnt i ders program selvom det ikke er dem der afholder det. Vi v8il jo også nævne dem når vi reklamerer for vores arrengement. Der kunne jo være flere der ville rejse længere, hvis de samtigt kan komme på Fantasticon.
Nu skal vi også snart se at reklamerer. Har vi plakater til biblioteker og boghandlere. Måske kunne folk printe sådan en ud og gå ned i den lokale boghandler/bibliotek og få lov til at sætte den op. Hvad med at skrive en præssemeddelelse til de biblioteksansattes fagforening. De har et blad der kommer ud og de skal nok have den langt tid i forvejen.
Pippin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merry
|
Hvornår holder vi møde på tirsdag? Tidspunkt s'il vous plaît
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tinúviel
|
Jeg foreslår kl. 20, hvis det passer folk. Det vil i hvert fald være optimalt for mig. Meeeen... Indtil videre er vi vist kun 3, der har tilkendegivet, at vi vil deltage, altså DPhreak,hobbit og undertegnede. Hvad med jer andre, kan I også være med???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pippin
|
Hej
DEr kan jge godt.
Pippin/Kim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alatáriel
|
Jeg tror godt jeg kan være med tirsdag aften
|
|
|
|
|
|
Oh my god; I care so little I almost passed out
- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
|
|
|
|
Merry
|
OK, så siger vi kl. 20 på tirsdag...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tass
|
i morgen? okay.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beren
|
Kontakt til fantasticonansvarlig:
Kontakt Flemming R. Rasch på tlf: 38197722.
eller email: 2006(snabel-a)fantasticon.dk
Imladris har lokalet på 1 sal.
|
|
|
|
« Last Edit: September 04, 2006, 20:31:11 by Beren »
|
|
|
|
|
|
Tass
|
Hjælp! Jeg kan ikke komme på chatten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alatáriel
|
Hvilken fejlmelding får du?
|
|
|
|
|
|
- "When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground".
|
|
|
|
DPhreak
|
Gå ind på tolkiengateway.net og brug deres portal, /j #imladris når du kommer ind
|
|
|
|
|
|
/Anders aka. DPhreak
Rådsmedlem og kode-abe.
|
|
|
|
Tass
|
kan heller ikke komme på der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alatáriel
|
Er det fordi du mangler java, eller sådan noget? kan du slet ikke åbne chatten, eller kan du ikke får forbindelse?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tass
|
den siger "failed to connect" eller noget i den retning
|
|
|
|
|