|
Tass
|
Hejsa. Her er den første kategori i det nye quizforum. Spørgsmålene i denne tråd er et citat af direkte tale fra enten Rigenes Herre eller Hobbitten. Det rigtige svar er navnet på figuren der sagde den nævnte linie. På krav fra stilleren af opgaven skal situationen linien blev sagt i også angives. Standartregler gælder, tråden er RATED.Første Citat er: "Nu skal du ikke bilde mig ind at bjergtrolde ikke kan tælle."
|
|
|
|
« Last Edit: September 12, 2005, 10:37:28 by Tass »
|
|
|
|
|
|
Olórin
|
Er det Beorn?
|
|
|
|
« Last Edit: September 12, 2005, 08:47:39 by Tass »
|
|
|
|
|
|
Telchar
|
Er det ikke "fortælleren" eller Professor Tolkien vi hører her?
|
|
|
|
|
|
Anar Kaluva Tielyanna
|
|
|
|
Tass
|
Det er nemlig Beorn. Da Gandalf fortæller sin historie med flere og flere dværge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silverflame
|
Olórin din tur. Tass hvad har du ændret i hans indlæg?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Macilon
|
Jeg vil tro at det han har rettet er at sætte en stjerne ind som angiver det rigtige svar.
Mac
|
|
|
|
|
|
I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
|
|
|
|
|
|
Olórin
|
Ok her kommer den næste så:
"Nå ja, du fik jo også vendt bunden i vejret på ham, så høj og mægtig som du er."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myst
|
Jeg vil umiddelbart have gættet på Sam, men ved nærmere eftertanke vil jeg tro det er en af de to orker Snaga/Shagrat, kan dog ikke huske hvem af dem. Nu gælder en helgardering vel ikke, så valget må blive snaga
|
|
|
|
« Last Edit: September 15, 2005, 09:27:01 by Tass »
|
|
|
|
|
|
Olórin
|
Yep det er korrekt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myst
|
Jamen her er den næste: "Den mindede mig alt for meget om den skygge i Moria"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Olórin
|
Er det Gimli?
|
|
|
|
« Last Edit: September 15, 2005, 09:47:59 by Tass »
|
|
|
|
|
|
Macilon
|
Jeg ville sige ja.. Så lad os bare få det næste..
Det er da Legolas skyder en Nazgul ned kort før Frodo stikker af sammen med Sam
Mac
|
|
|
|
|
|
I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
|
|
|
|
Myst
|
Dig igen Olorin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Olórin
|
Har ikke tid til at finde et nyt citat før i morgen eftermiddag engang. Så i er velkomne til at tage min tur.
- Olórin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|