Author
|
Topic: Hvem sagde hvad? [rated] (Read 46720 times)
|
|
Lathspell
|
Ja, til Gandalf ang. Palantiren
|
|
|
|
|
|
Don't take life seriously, it ain't nohow permanent. Pogo Possum
|
|
|
|
Myst
|
"Men du plejer jo at vide, hvad du goer."
M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myst
|
Jeg har desvaerre glemt hvilken side ovennaevnte spg. var paa, saa her er et nyt:
"Hvis dette her skal vaere ly, saa er en vaeg uden et tag et hus"
I maa lige baere over med mig hvis jeg er lidt laenge om at svare, da jeg i oejeblikket rejser rundt i NZ :-)
M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
Uh, håber du har en god tur. Fortæl endelig!
Det er Sam, som siger det og vist nok i Mordor.
|
|
|
|
|
|
"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour." - citat The Silmarilllion.
|
|
|
|
Myst
|
Jep ganske rigtig Sam, men dog paa vej op ad Caradhas OT: Indtil videre er det fedt hernede  M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lathspell
|
I maa lige baere over med mig hvis jeg er lidt laenge om at svare, da jeg i oejeblikket rejser rundt i NZ :-)
M.
Der er sørme ikke noget der hedder'bære over med'  , det hedder 'misunde dig'  Vi får vel en rapport senere?
|
|
|
|
|
|
Don't take life seriously, it ain't nohow permanent. Pogo Possum
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
"Disse ord forståd vi ikke meget af, og vi fortalte dem til vores fader (...)"
|
|
|
|
|
|
"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour." - citat The Silmarilllion.
|
|
|
|
Myst
|
Mon ikke det skulle være Boromir til rådsforsamling hos Elrond?
M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
Nemlig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myst
|
"Jeg haaber da ikke, jeg triller ned, hvis jeg skulle falde i soevn paa dette her loft"
M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myst
|
Tip: der bliver sagt i Lothlorien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!
|
Jeg ved at det er enten Sam, Merry eller Pippin da de skal til at sove påelene flet. Er rimelig sikker på det ikke er Frodo. Sam falder vist rimelig hurtigt i søvn, kan ikke huske at Pippin har nogle specielle kommentarer til fletten så det må være Merry.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emeria
|
Det er Pippin
|
|
|
|
|
|
"I am glad you are here with me, here at the end of all things, Sam"
|
|
|
|
Myst
|
Pippin er det rigtige svar!
M.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emeria
|
"Nå, men jeg vil gå ud i den friske luft igen for at se, hvad blæsten og himlen foretager sig!"
|
|
|
|
|
|
"I am glad you are here with me, here at the end of all things, Sam"
|
|
|
|
 |