Author
|
Topic: Hvem sagde hvad? [rated] (Read 91869 times)
|
Elanor
|
Det lyder fedt... jeg kan en masse citater fra filmene og lidt fra bøgerne også, men skal de være på dansk? Jeg husker dem bedre på engelsk...
|
|
|
|
"it is dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don´t keep your feet, there is no knowing where you might be swept off to!"
- Bilbo, to Frodo
|
|
|
Lothriel
|
Den "uskrevne regel" er at citaterne i denne quiz er på dansk - og fra bøgerne.
Siden det nu er et par dage siden Olorin gav turen videre tillader jeg mig at spørge om hvem der sagde:
"Dette er smedet til netop såden en time... hvis jeg bare kunne ramme den modbydelige udsending med det?"
|
|
|
|
Chocolate, men, coffee - some things are better rich.
"I like rice. Rice is great if you're hungry and want 2000 of something." Mitch Hedberg
|
|
|
Macilon
|
Det er da Pippin da de står foran den sorte port...
Mac
|
|
« Last Edit: September 18, 2005, 21:47:47 by Tass »
|
|
I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
|
|
|
Lothriel
|
Det er da det det er!
din tur.
|
|
|
|
"I like rice. Rice is great if you're hungry and want 2000 of something." Mitch Hedberg
|
|
|
Macilon
|
"Mit eget folk er kommet nordfra for længe siden"
Hvem er det??
|
|
|
|
I dont know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you, half as well as you deserve.
|
|
|
Lothriel
|
Det var svigerfar... Theoden
|
|
« Last Edit: September 18, 2005, 21:48:12 by Tass »
|
|
|
|
|
Macilon
|
Jamen dog.. aldeles korrekt!
Din tur..
|
|
|
|
|
|
|
Lothriel
|
Jamen jeg vad da hvad min egen svigerfar siger....  "Brug tiden godt"
|
|
|
|
|
|
|
Tass
|
Vi får vidst brug for et hint eller et nyt spørgsmål her, hvis tråden skal fortsætte - og det skal den.
|
|
|
|
|
|
|
Lothriel
|
Godt så - undskyld forsinkelsen - var til Oktoberfest i München.... det kan godt anbefales!!  Hele quotet er: "Gennem mørket er du nået frem til det, du håbede på, og nu har du alt, hvad du ønkede dig. Brug tiden godt!" Hjælper det?!
|
|
|
|
|
|
|
|
Lothriel
|
Nope - det er dog det rigtige forbogstav - og så ikke mere hjælp! 
|
|
|
|
|
|
|
Macilon
|
Det er jo Galadriel, da de tager afsked efter Aragorns bryllup
Mac
|
|
« Last Edit: September 29, 2005, 11:19:35 by Tass »
|
|
|
|
|
Lothriel
|
Det er nemlig Galadriel - Mac's tur!
|
|
|
|
|
|
|
Macilon
|
"Du husker godt"
|
|
|
|
|
|
|
|
 |