Imladris.dk forum - Til forsiden
User Info
Welcome, Guest. Please login or register.
August 23, 2014, 13:26:01

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search

Key Stats
3885 Posts in 446 Topics by 175 Members
Latest Member: Sammy17
* Home Help Search Calendar Login Register
Imladris.dk forum  |  Medie  |  Peter Jacksons filmatisering af "Ringenes Herre"  |  LoTR EE « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: LoTR EE  (Read 7810 times)
Erucolindo
Medlem af Imladris
Bruger

LoTR EE
« on: January 08, 2006, 01:16:48 »

Hejsa alle sammen

Jeg skal ud og havde fat i LoTR EE, men efter nogle besøg på google, har jeg ikke været i stand til at finde filmene, så jeg tænkte i vidste hvor jeg kunne skaffe dem?

mvh. Erucolindo

Erucolindo
Arin-Galad
Bruger

Re: LoTR EE
« Reply #1 on: January 09, 2006, 10:57:16 »

Du kunne gå i butikken eller sjekke qxl og ebay.
Så de hadde dem på cdon.com...
Kuthalion
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #2 on: January 09, 2006, 17:37:06 »

Jeg plejer altid lige at tjekke priserne på www.dvdpriser.dk og der er nogle gange mange penge at spare.
Ellers er www.laserdisken.dk også et godt bud.
Har dog nogen gange set at der er slagtilbud i fx. Føtex og lignende så kig lige sådan nogen steder først  Tongue.

Edit: Da jeg selv skal bruge filmene til en gave besluttede jeg lige at tjekke det op:
Gennem dvdpriser fandt jeg
Ringenes Herre 1-3 Extended Edition Box til 884 + 55 i fragt (de har butik i Århus)
http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?stockID=261783&back=no

Hvis du hellere vil have dem hver for sig kan du købe dem hos http://www.proshop.dk/, dog er det lidt dyrere og de har ikke RotK på lager.

Desværre dækker siden jo ikke alle dvdbutikker, så de kan måske findes billigere, dog tror jeg det er det billigste bud.

Held og lykke med jagten  Wink
« Last Edit: January 09, 2006, 17:48:52 by Kuthalion » Logged

Min jakke hang under et billede af en jakke - Mikael Wulff.
Olórin
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #3 on: January 09, 2006, 18:21:50 »

Ved mindre det er meget vigtigt for dig at have dem med danske undertekster så kan du overveje bestille dem hjem fra england. Dette kan f.eks. gøres fra play.com:

http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=490271&p=57&g=72&pa=sr

til en pris der lyder på £29.99 hvilket svarer til ca. 327 kr. og det er med forsendelse. Så hvis den ikke bliver snuppet i tolden er det alt hvad du kommer til at betale. Bliver den snuppet i tolden så bliver der lagt moms på og ved ikke om du også får en mindre bøde men det er i hvert fald stadig langt billigere end de  884 kr. + 55 kr. i fragt. Jeg har selv bestilt derfra flere gange og har endnu ikke været ude for at noget er blevet snuppet i tolden.

-Olórin
Emeria
Bruger

« Reply #4 on: January 09, 2006, 20:13:20 »

De har længe været sat til 600kr. samlet i Kvickly, min veninde fik dem derfra i julegave, det er jo fantastisk billigt.

"I am glad you are here with me, here at the end of all things, Sam"
Olórin
Medlem af Imladris
Bruger

« Reply #5 on: January 10, 2006, 15:36:30 »

De har længe været sat til 600kr. samlet i Kvickly, min veninde fik dem derfra i julegave, det er jo fantastisk billigt.

De 327 kr. er nu stadig endnu mere fantastisk billigt vil jeg mene.  Wink
Emeria
Bruger

« Reply #6 on: January 10, 2006, 19:39:06 »

Ja ja, selvfølgelig, men jeg ville bare påpege, at de faktisk kunne findes i butikkerne til en meget billig pris, hvis man af en eller anden grund gerne selv ille ud og købe dem.

"I am glad you are here with me, here at the end of all things, Sam"
topcatdk
Bruger

« Reply #7 on: February 04, 2006, 18:18:35 »

England er et EU land, demed vil en forsendelse ikke blive taget i tolden, handelsreglerne betyder at udenlandske butikker med over en bestemt afsættelse til Danmark skal sørge for at opkræve dansk moms og evt. afgifter, det gælder f.eks. amazon uk, her koster EE boxsættet ca. 350 kr + forsendelse.

Mindre foretninger kan sælge med engelsk moms, det betyder i praksis at det kan være en fordel at købe fra en mindre engelsk web-butik med begrænset udvalg..
Arien
Medlem af Imladris
Bruger

I'm on fire!

« Reply #8 on: February 05, 2006, 12:17:04 »

I Home Entertaintment bladet er de til halv pris 599 kr nu + 34 kr i porto...

"Too bright were the eyes of Arien for even the Eldar to look on, and leaving Valinor she forsook the form and raiment which like the Valar she had worn there, and she was as a naked flame, terrible in the fullness of her splendour."  - citat The Silmarilllion.
Nervepillen
Bruger

« Reply #9 on: September 10, 2006, 02:00:39 »

Jeg har næsten lige købt RotK EE til 100kr ( Shocked ) i Elgigaten i Århus, men jeg ved ikke om de har de andre versioner til samme dejlige pris.

Tidligere kendt som Evenstar...

Oh yes, I'm back. Be afraid dearies.
Lathspell
Bruger

« Reply #10 on: September 12, 2009, 11:31:29 »

Jeg har været så heldig at købe Collection Edition Gift Set incl extra CD/dvd og figurer af TT og RK i Expert for 100 hhv. 150 kr. Fik endda et ekstra eks. af TT, den med Gollum-figuren, så hvis nogen har et Fellowship of the Ring-sæt tilovers, vil jeg da gerne bytte. Mit er stadig i folie, men det behøver FotR ikke at være, bare det er komplet med Argonath og med æske.

Don't take life seriously, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: